صفحه اصلی > کسب و کار و مهارت و تخصص : بهترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟

بهترین سئوکارهای ایران چه کسانی هستند؟

بهترین سئوکارهای ایران

بهترین سئوکارهای ایران عموما افرادی هستند که پروژه های بزرگ و موفقی در کشور ایران به زبان فارسی داشته اند و توانسته اند نتایج خوبی برای کارفرما رقم بزنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 نفر از بهترین سئوکارهای ایران بپردازیم و به موفقیت ها و رزومه آنها اشاره کنیم. لازم به ذکر است افراد معرفی شده در این مقاله، به عنوان پیشنهاد همکاری با آنها از سمت ما نیست و صرفا با توجه به رزومه و موفقیت این افراد در پروژه های سئو، این افراد انتخاب شده و در لیست ده نفره قرار گرفته اند.

بهترین سئوکارهای ایران

بهترین سئوکارهای ایرانی از نظر رزومه و سابقه فعالیت عبارتند از:

  1. امیر قمصری
  2. عماد چابک
  3. بابک بنیادی
  4. محسن حبیبی راد
  5. رضا الطافی
  6. مهدی محمدی
  7. محمدرضا دهقانی
  8. شایان داوودی
  9. محمد افشار
  10. رضا راد

در ادامه به توضیح و معرفی هر کدام از سئوکارها می پردازیم.

1.امیر قمصری

امیر قمصری - سئوکار

امیر قمصری یکی از قدیمی ترین سئوکارهای ایران است که قبل از محبوبیت و رشد تخصص سئو در ایران، شروع به فعالیت کرد و پروژه های موفق و معروف زیادی مثل فیلم نت، شاداب، نیک کارت و… توسط ایشان انجام شده است. امیر قمصری متولد 17 خرداد 1366 در شهر مشهد است و در حال حاضر عمده فعالیت ایشان در شهر مشهد و تهران انجام می شود. برند نیوسئو – newseo برند شخصی ایشان می باشد که در این وب سایت به آموزش سئو و مفاهیم آن پرداخته می شود. امیر قمصری نویسنده کتاب های موفق بسیاری در زمینه سئو از جمله “سئو در طراحی سایت” یا “سوالات متداول سئو” بوده است. از ابتدای فعالیت این سئوکار موفق تا به الان، بیش از 10 سال می گذرد و امیر قمصری همچنان در لیست بهترین سئوکارهای ایران قرار دارد.

2. عماد چابک

عماد چابک یکی دیگر از بهترین سئوکارهای ایران است که با یک تیم گسترده سئو، مشغول اجرا و استراتژی نویسی پروژه های بزرگی در ایران است. عماد چابک بارها از علاقه خود به حوزه دیجیتال مارکتینگ صحبت کرده است و به خوبی هم توانسته در این حوزه محبوبیت و شهرت بدست آورد. او در حال حاضر مدیر وب سایت dmroom است که به عنوان یک مدرس با دوره های آموزشی مختلف در آن فعالیت دارد. دی ام روم همچنان یک پایگاه و وب سایت قدرتمند در زمینه دیجیتال مارکتینگ است.

3. بابک بنیادی

بابک بنیادی از برترین سئوکارهای ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرد و نه فقط در زمینه سئو، بلکه به طور کلی در زمینه دیجیتال مارکتینگ به عنوان مربی، استراتژیست، مدرس و مدیر تولید محتوا فعالیت گسترده ای داشته است. بابک بنیادی در پروژه های بزرگی مثل شیپور، لست سکند، اسنپ تریپ و… به عنوان مشاور و دیجیتال مارکتر فعال بوده است. سمینارها، وبینارها و دوره های آموزشی ایشان محبوبیت زیادی در سرتاسر ایران دارد و مشخص است که بابک بنیادی بر روی توسعه و آپدیت بودن علم سئو حساسیت و دغدغه زیادی نشان می دهد.

4. محسن حبیبی راد

محسن حبیبی راد

محسن حبیبی راد شاید اولین بلاگر سئو موفقی است که با بیش از 400k فالور اینستاگرامی در زمینه سئو فعالیت مستمر دارد و نه تنها به آموزش می پردازد بلکه سبک زندگی نسبتا لاکچری خود را برای کاربران ارائه می کند. محسن حبیبی متولد بهمن ماه 1372 است که فعالیت خود را از ابتدای سال 1385 شروع کرد و تا به الان مسئول ده ها پروژه بزرگ سئو در ایران و همچنین مدیر چندین وب سایت شخصی مختلف است. او در گفتگویی با کاربران خود از تمایل بیشتر خود به درآمدزایی از سایت های شخصی به جای دریافت پروژه از کارفرما اطلاع داد.

5. رضا الطافی

رضا الطافی، یکی دیگر از بهترین سئوکارهای ایران است که در فضای پر سر و صدای دیجیتال مارکتینگ، عموما راه مشخص و شفافی از این بازار را آموزش می دهد. رضا الطافی متولد 1377 است که فعالیت خود در زمینه سئو را با انجام پروژه های مختلف در شهر شیراز از سال 94 آغاز کرد و تا به امروز از شهرهای مختلف مشغول انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ و سئو است. او که صاحب سایت شخصی خود به نام rezaaltafi است، چندین سایت مختلف دیگر دارد و همانند محسن حبیبی، انجام پروژه های شخصی را بهتر از انجام پروژه های دیگران می داند. رضا الطافی در حال حاضر به عنوان مشاور، مدرس و سئومنیجر مشغول فعالیت است.

7. مهدی محمدی

مهدی محمدی از جمله سئوکارهای محبوب و برتر ایران است که در حال حاضر به عنوان اجرا کننده و مشاور بسیاری از پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک فعالیت می کند. مهدی محمدی در حال حاضر صاحب و موسس وب سایت safine است که در آن مشغول اطلاع رسانی و آموزش دوره های سئو می باشد. او به عنوان یکی از سئوکارهای قدرتمند با انجام پروژه های مختلف، نویسنده کتاب های مختلفی در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز هست.

7. محمدرضا دهقانی

محمدرضا دهقانی - سئوکار محبوب

جالب است بدانید که محمدرضا دهقانی، ابتدای شروع فعالیت خود را به عنوان یک گرافیست و طراحی لوگو آغاز کرد و سپس فعالیت خود را از سال 1393 در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو شروع کرد و تا به الان به عنوان یکی برترین سئوکارهای ایران مشغول فعالیت است. محمدرضا دهقانی موسس و مدیر وب سایت seoedu است و معتقد است که بعد از راه اندازی وب سایت و در کمتر از 1 سال، توانسته پل ارتباطی با پروژه های بزرگ ایجاد کند. محمدرضا دهقانی متولد سال 1375 است و در حال حاضر به عنوان متخصص مارکتینگ و همچنین مدرس سئو، مشغول فعالیت است.

8. شایان داوودی

شاید بتوان از بهترین سئوکارهای ایران به شایان داوودی اشاره کرد که نه تنها به عنوان متخصص سئو، بلکه به عنوان یک استراتژی نویس و مسئول فنی نیز شناخته می شود و محبوب است. شایان داوودی به دلیل دانش فنی و برنامه نویسی که در کنار سئو دارد توانسته مدیر پروژه بسیاری از وب سایت هایی باشد که نیاز به دانش فنی و توسعه داشته اند.

9. محمد افشار

محمد افشار که دلیل محبوبیت او از زمانی می آید که به عنوان مدیر سئو وب سایت علی بابا مشغول فعالیت بود، در ابتدا به عنوان یک طراح سایت فعالیت خود را آغاز کرد تا اینکه فعالیت خود را به سمت دیجیتال مارکتینگ برد و در این زمینه فعالیت مستمر و قدرتمندی انجام داد. محمد افشار فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و اوج فعالیت او 5 سال بعد یعنی در سال 1395 در زمینه دیجیتال مارکتینگ شکل گرفت.

10. رضا راد

رضا راد سئوکار میهن وردپرس

رضا راد از دیگر سئوکارهای برتر کشور ایران است که ایشان را با وب سایت آموزشی و شخصی شان به نام میهن وردپرس می شناسند. رضا راد نه تنها به عنوان یک سئوکار بلکه به عنوان یک متخصص وردپرس نیز محبوبیت زیادی دارد و سالهاست در زمینه آموزش و فروش محصولات وردپرسی مشغول فعالیت است. رضا راد در حال حاضر سئو مستر بسیاری از پروژه های بزرگ ایران است و به صورت حرفه ای در زمینه سئو و وردپرس فعالیت می کند.

جمع بندی

طبیعتا در کنار افراد نام برده شده، سئوکارهای محبوب دیگری نیز هستند که می توان از آنها به عنوان بهترین سئوکار ایران نام برد. برخی از سئوکارهای موفق ایرانی به دلیل عدم تمایل به حضور در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی، گمنام هستند اما از عملکرد فوق العاده ای در پروژه های خود برخوردارند. در این مقاله در وب سایت بست فا قصد داشتیم افرادی را معرفی کنیم که تجربه اجرای پروژه های بزرگ را دارند و محبوبیت زیادی در زمینه مشاوره و آموزش در زمینه سئو داشته اند.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین برندهای رنگ ساختمانی ایرانی و خارجی

رنگ خوب ساختمانی، بخشی اساسی از طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها است…

بهترین شرکت هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی معتبر به ویژگی‌های متعددی برای تأمین رضایت مسافران خود معروف…

بهترین شرکت داروسازی در ایران

شرکت‌های داروسازی به دلایل متعددی در دنیای امروز محبوبیت دارند. اولاً، شرکت‌های…

دیدگاهتان را بنویسید