صفحه اصلی > سرگرمی و فیلم و سریال : بهترین فیلم های تام هاردی | معرفی 10 فیلم برتر تام هاردی

بهترین فیلم های تام هاردی | معرفی 10 فیلم برتر تام هاردی

بهترین فیلم های تام هاردی

یکی از دلایل محبوبیت تام هاردی، استعداد بازیگری فوق العاده او است. هاردی توانایی فراوانی در نمایش احساسات مختلف و تجسم شخصیت‌های متنوع را دارد. بازیگری قدرتمند و گوناگون او در فیلم‌های مختلف، از جمله نقش‌های خشن و قدرتمند تا شخصیت‌های آسیب‌پذیر و پیچیده، او را به یک بازیگر چند جانبه تبدیل کرده است. او به طور مداوم در تلاش است تا بهترین نسخه از شخصیت‌هایش را به تصویر بکشد و این انگیزه و پیگیری قابل تحسین او را به یک بازیگر مورد احترام تبدیل کرده است. در ادامه مقاله به بررسی بهترین فیلم های تام هاردی می‌پردازیم.

بهترین فیلم های تام هاردی

بهترین فیلم های تام هاردی

Legend

فیلم Legend که جزء یکی از بهترین فیلم های تام هاردی است، یک فیلم جنایی درام  در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی برایان هلند ساخته شده است. داستان فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی دو برادر خلافکار، رانی و ریجی کری، که در دهه ۱۹۶۰ در لندن فعالیت می‌کردند، ساخته شده است. در این فیلم، تام هاردی در نقش هر دو برادر نقش آفرینی می‌کند و به شکلی شگفت‌انگیز، زندگی و جرم و جنایت آنها را به تصویر می‌کشد.
فیلم Legend بازتابی از محیط خشونت آمیز و خطرناک جرم و جنایت در لندن دهه ۱۹۶۰ است و به تشریح روابط پیچیده بین این دو برادر می‌پردازد. فیلم Legend توانست با بازی قوی تام هاردی و فضای تاریک و مهیج خود، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی

The Drop

فیلم The Drop یک فیلم جنایی درام محصول سال ۲۰۱۴ است. این فیلم به کارگردانی میشل راسامورا ساخته شده و بر اساس رمان Animal Rescue از دنیس لهینه ساخته شده است.
داستان فیلم در محله‌ای خطرناک در بروکلین، نیویورک اتفاق می‌افتد و در مورد بازگشت یک مرد به دنیای جرم و جنایت می‌باشد. بابی ساگارا(نقش ایفای شده توسط تام هاردی) که یک مرد ساکت و متردد است، به طور ناخواسته درگیر یک سرقت بانک می‌شود که نتایج غیرمنتظره‌ای را به همراه دارد.
فیلم The Drop بازیگران مطرحی مانند تام هاردی، نومی راپاس، جیمز گاندولفینی و ماتیاس شونارتس دارد و جزء یکی از بهترین فیلم های تام هاردی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های معمایی

Locke

فیلم Locke یک ژانر درام  سال ۲۰۱۳ است که به کارگردانی استیون نایت ساخته شده است. این فیلم بر روی شخصیت اصلی، آیوان لاک(با بازی تام هاردی) تمرکز دارد و در طول یک شب، زندگی او را نشان می‌دهد.
آیوان لاک، یک مهندس موفق و مسئول ساختمانی است که پس از مرگ ناگهانی پدرش، تصمیم می‌گیرد به بیمارستان برود تا با مادر بیمارش روبرو شود. اما در طول سفر، او تصمیم می‌گیرد تمام زندگی خود را تغییر دهد و باعث ایجاد یک زنجیره اتفاقات غیرمنتظره می‌شود.
فیلم Locke در تمام مدت فیلم، فقط روی آیوان لاک تمرکز دارد که تمام صحبت‌ها و تصمیم‌هایش را از طریق تماس‌های تلفنی با دیگران انجام می‌دهد. این فیلم با استفاده از بازی قوی تام هاردی و نوآوری در ساختار داستان، توانست تحسین منتقدان را جلب کند و جزء یکی از بهترین فیلم های تام هاردی محسوب شود.

Bronson

Bronson

فیلم Bronson جزء یکی از بهترین فیلم های تام هاردی است که به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن در ژانر درام ساخته شده است. این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی مجرم مشهور بریتانیایی، چارلز برونسون، که به عنوان یکی از زندانیان مشهور و خطرناک در تاریخ انگلستان شناخته می‌شود، ساخته شده است.
در فیلم Bronson، تام هاردی نقش اصلی چارلز برونسون را بازی می‌کند. داستان فیلم به روایت زندگی و زندانی شدن برونسون می‌پردازد. فیلم نشان می‌دهد چگونه او به یک آدم خشن تبدیل شد و بر روی مبارزات و روحیه او در مقابل سیستم زندانی تمرکز دارد.

Inception

فیلم Inception یک فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۱۰ است که به کارگردانی کریستوفر نولان ساخته شده است. این فیلم در مورد تأثیر ذهن بر واقعیت ساخته شده است.

داستان فیلم Inception درباره یک تیم از دزدان حرفه‌ای به رهبری دوم کاب (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) است که ماموریتی خطرناک را بر عهده می‌گیرند. فیلم Inception با استفاده از جلب توجه بصری، جنبه‌های عمیق فلسفی و داستان پیچیده خود، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی دهه ۲۰۱۰ شناخته می‌شود. بازیگران برجسته‌ای مانند لئوناردو دی‌کاپریو، تام هاردی، جوزف گوردون لوویت و ماریون کوتیار، این فیلم را به یکی از محبوب‌ترین و الهام‌بخش‌ترین آثار نولان و جزء بهترین فیلم های تام هاردی تبدیل کرده‌اند.

بهترین سریال های تام هاردی

بهترین سریال های تام هاردی

Peaky Blinders

سریال Peaky Blinders یک درام تاریخی محصول بریتانیا است که توسط استیون نایت خلق شده است. این سریال در دهه 1920 و در شهر بیرمنگام انگلستان روایت می‌شود که داستان خانواده شیادانی به نام پیکی بلایندرز را دنبال می‌کند.
داستان سریال Peaky Blinders درباره خانواده شیادانی است که به رهبری تومی شلبی(با بازی سیلیان مورفی) فعالیت می‌کنند. آنها در میان جرم و جنایت، قاچاق مواد مخدر، سیاست و قدرت در شهر بیرمنگام در اوج قدرت و تأثیر قرار دارند. سریال به طور زیبا و هیجان انگیز، دنیای خشونت و توطئه‌های ثابت را به تصویر می‌کشد.
Peaky Blinders با بازیگران برجسته‌ای مانند سیلیان مورفی، هلن مک‌کروری، تام هاردی و سام نیل ساخته شده است که جزء بهترین سریال تام هاردی محسوب می‌شود. در واقع این سریال با فضای تیره و استایل خاص خود، موسیقی شناخته شده و بازی برجسته بازیگران، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخی و جنایی دوران خود تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه

The Take

سریال The Take به نام Bastard Executioner، یک درام جنایی محصول سال ۲۰۰۹ است که بر اساس رمانی به همین نام اثر مارتین هنتر ساخته شده است. این سریال داستان زندگی یک جنایتکار به نام فرانکی مک‌آوی(با بازی تام هاردی) را روایت می‌کند.
فرانکی مک‌آوی، یک جنایتکار بی‌رحم و خشن است که پس از مرگ پدرش در زندان، تصمیم می‌گیرد تا به جرم و جنایت در لندن شروع کند. او به سرعت به یکی از جنایتکاران برجسته شهر تبدیل می‌شود و در میان جنگ‌های عصبانیت و قدرت، برای کشتن و کنترل دشمنان خود تلاش می‌کند.
The Take بازی تماشاگران را با جهان زیرزمینی جنایت و خشونت نشان می‌دهد و با استفاده از بازی قدرتمند تام هاردی، نمایشی واقع‌گرایانه و هیجان انگیز را ارائه می‌دهد. این سریال با تنش‌های عمیق شخصیت اصلی و تصاویر خشونت‌آمیز، به عنوان یک درام جنایی پرطرفدار محسوب می‌شود که جزء بهترین سریال تام هاردی محسوب می‌شود.

سخن پایانی

تام هاردی(Tom Hardy) یک بازیگر بریتانیایی است. او در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷ به دنیا آمد. هاردی با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های موفق، به شهرت جهانی رسیده است. او در فیلم‌های معروفی مانند: Inception ،Bronson، و The Drop به نقش‌های برجسته پرداخته است. هاردی برای بازیگری های خود، بارها برای دریافت جوایز مختلف از جمله جایزه‌ی BAFTA نامزد شده است. او با بازیگری توانمند، استعداد در نمایش چهره‌های مختلف و توانایی جا به جایی بین نقش‌های متفاوت توانسته است محبوبیت بالایی را در صنعت سینما و تلویزیون دست و پا کند.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین برند مداد رنگی ایرانی و خارجی

استفاده از مداد رنگی خوب دارای مزایای فراوانی است. اولین دلیل، ایجاد…

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

بهترین کارگردان های ایرانی | معرفی آثار برجسته کارگردان های ایرانی

شغل کارگردانی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های صنعت فرهنگی و هنری…

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای ماوس گیمینگ در سال 2023

ماوس برای گیمینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. یک ماوس مناسب برای…

دیدگاهتان را بنویسید