صفحه اصلی > سرگرمی و فیلم و سریال : 10 مورد از بهترین فیلم های کمدی سال 2023

10 مورد از بهترین فیلم های کمدی سال 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

سال 2023 بعد از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و گذراندن روز‌های سخت، جهان به انرژی مضاعفی نیاز داشت تا بتواند شادی را به مردم بازگرداند و به همین دلیل یکی از بهترین سال‌ها برای ساخت انواع فیلم‌های کمدی به شمار می‌رود. اگر شما هم از طرفداران این ژانر هستید و بعد از پشت سر گذاشتن یک روز کاری سخت و خسته کننده نیاز دارید تا حال خود را با دیدن یک فیلم خنده دار عوض کنید، در این عنوان بهترین فیلم های کمدی 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد که بدون شک می‌توانند روحیه شما را بهتر کنند.

فیلم‌های کمدی همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین ژانر‌ها شناخته می‌شوند که مشکلات و مسائل جامعه را قالب طنز بیان می‌کنند تا از تلخی آن بکاهند و در عین حال مردم را به تفکر در مورد این مشکلات وادار کنند. بنابراین معمولا حاوی پیام‌های مهمی هستند که در ناخودآگاه مخاطب رخنه می‌کند. در ادامه این عنوان لیستی از خنده دارترین فیلم های 2023 را آورده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را در برنامه فیلم‌هایی که باید ببینید، بگنجانید.

1. خرس کوکائین (Cocaine Bear)

cocaine-bear

  • تاریخ انتشار: 24 فوریه 2023
  • بازیگران: کری راسل، مارگو مارتیندیل، ری لیوتا، آلدن ارنریچ، اوشی جکسون جونیور و جسی تایلر فرگوسن

داستان فیلم: اگر از طرفداران کمدی باشید، احتمالا نام این فیلم را در حوزه طنز شنید‌هاید. نکته جالبی که در مورد این فیلم وجود دارد این است که برخلاف انتظار مبنای ساخت این محصول، بر اساس یک داستان واقعی است. داستان در مورد یک خرس است که به مقدار زیاد از کوکائینی که در جنگل ریخته شده مصرف می‌کند و با نیروی مضاعف برای کشتار راهی شهر کوچک جورجیا می‌شود. دردسر‌هایی که این خرس در شهر ایجاد می‌کند سبب می‌شود تا گروهی از کودکان، تبهکاران و گردشگران تلاش کنند تا او را از بین ببرند یا کنترل کنند. داستان جالب و ایفای نقش بازیگران “خرس کوکائین” را به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی امسال از نظر تماشاگران، تبدیل کرده است.

2. قهرمانان (Champions)

Champions

  • تاریخ انتشار: 10 مارس 2023
  • بازیگران: وودی‌هارلسون، ارنی‌هادسون، مدیسون تولین، کوین ایانوچی، اشتون گانینگ، کیتلین اولسون و چیچ مارین

داستان فیلم:‌ هارلسون در نقش مارکوس، یک مربی بسکتبال است که از مربیگری لیگ کوچک برکنار می‌شود و بعد از آن به دستور خدمات اجتماعی، برای مربیگری تیمی متشکل از بازیکنان با معلولیت ذهنی به کار گرفته می‌شود. این فیلم در عین طنز جذابی که دارد، یک درام ورزشی نیز به شمار می‌رود که از این نظر می‌تواند پیامی را به مخاطبان منتقل کند. در ادامه داستان فیلم، مارکوس می‌‌آموزد که چگونه با بازیکنانش ارتباط عاطفی برقرار کند تا در فینال پارالمپیک بازی کند. قهرمانان را از نظر طنز، معنا و ارتباط با مخاطب، می‌توان بهترین فیلم کمدی 2023 معرفی کرد.

3. چانگ می‌تونه دانک بزنه (Chang Can Dunk)

Chang Can Dunk

  • تاریخ انتشار: 10 مارس 2023
  • بازیگران: بلوم لی، زوئی رنی، بن وانگ، چیس لیفلد و دکستر داردن

داستان فیلم: در این محصول نیز ردپای ورزش بسکتبال به عنوان ورزش اول آمریکا به چشم می‌خورد. داستان فیلم شرح حال یک جوان آسیایی- آمریکایی بسکتبالیست است که برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش بر روی دانک زدن شرط بندی می‌کند. او که در ابتدا خواستار یادگیری به هر نحوی است، در طول مسیر خود به شناخت بیشتری در مورد خانواده، دوستان صمیمی و خودش دست پیدا می‌کند. این محصول علاوه بر داستان طنزگونه، پیام‌های مورد نظر را به مخاطب دیکته می‌کند. این محصول را می‌توان جز بهترین فیلم های کمدی اخیر دانست که جوایزی را برای بهترین کارگردانی کسب نموده است.

4. معمای قتل 2 (Murder Mystery 2)

Murder Mystery 2

  • تاریخ انتشار: 31 مارس 2023
  • بازیگران: آدام سندلر، جنیفر آنیستون، ادیل اختر، مارک استرانگ، ملانی لوران و جودی ترنر اسمیت

داستان فیلم: این کمدی از فیلم‌های خنده دار جدید، دنباله داستانی فیلم معمای قتل 1 است که در سال 2019 تولید شد. در این سری، زوج نیک و آدری اسپیتز اکنون در حال مبارزه با کارآگا‌هان تمام وقت هستند که سعی دارند آژانس چشم خصوصی خود را از زمین خارج کنند. فیلم مشکلات این زوج را در طول سفرشان برای جشن عروسی م‌هاراجه (عادل اختر) دنبال می‌کند، زمانی که داماد برای باج گیری ربوده می‌شود و هر مهمان، اعضای خانواده و حتی عروس مظنون می‌شوند.

5. دوباره عشق (Love Again)

Love Again

  • تاریخ انتشار: 12 می‌2023
  • بازیگران: پریانکا چوپرا جوناس، سم هیوگان و سلین دیون

داستان فیلم: می‌را ری (چوپرا جوناس)، زنی که از مرگ نامزدش غمگین است، شروع به ارسال پیام به شماره تلفن همراه قدیمی خود می‌کند، بدون اینکه بداند شماره تلفن همراهش در اختیار یک شخص جدید قرار گرفته است! صاحب جدید، روزنامه‌نگار راب مجذوب متن‌‌ها می‌‌شود و از سوپراستاری که در حال ساختن مشخصاتش است، دعوت می‌‌کند تا به او کمک کند که شخصاً با می‌را ملاقات کند. صحنه‌های جالب این فیلم آن را به یکی از بهترین فیلم های کمدی سال تبدیل کرده است.

6. عنصری (Elemental)

Elemental

  • تاریخ انتشار: 16 ژوئن 2023
  • بازیگران: Mamoudou Athie و Leah Lewis

داستان فیلم: این انیمیشن از پیکسار از دیگر آثار اوست که سعی دارد به ما این احساس را منتقل کند که همه چیز در قالب چ‌هار عنصر اصلی آب، آتش، خاک و هوا اتفاق می‌افتد. اگر به دنبال یکی از خنده دارترین فیلم های 2023 هستید، این اثر را از دست ندهید. داستان در مورد امبر (لوئیس) تندخو و آتشین است که دوستی او با وید (آتی) ساکن آب آرام، باور‌های او را در مورد دنیایی که در آن زندگی می‌کنند به چالش می‌کشد. عنصری یک انیمیشن زیبا و شیرین است که با خطر داستان خوب جلو می‌رود و توانسته است جایگاه مناسبی را در بین انیمیشن‌های امسال کسب کند.

7. سیاه شدن (The Blackening)

بهترین فیلم های کمدی در سال 2023 - The Blackening

  • تاریخ انتشار: 16 ژوئن 2023
  • بازیگران: گریس بایرز، جرمین فاولر، ملوین گرگ، ایکس مایو، دواین پرکینز، آنتوانت رابرتسون، سینکوا والز، جی فاروآ و ایوان اورجی

داستان فیلم: اگر می‌خواهید خنده و هیجان را در قالب یک اثر تجربه کنید، فیلم The Blackening یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید در رده بهترین فیلم های کمدی تماشا کنید. این محصول در ژانر کمدی ترسناک قرار دارد و روایتگر داستان یک شخص آفریقایی آمریکایی است که یک گروه سیاه پوست را در یک کابین در جنگل محبوس می‌کند که در برابر قاتلی قرار می‌گیرند که قصد دارد آن‌ها را بر حسب درجه پوستشان سلاخی کند.

بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک 2023

8. یافتن کامل (The Perfect Find)

The Perfect Find

  • تاریخ انتشار: 21 جولای 2023
  • بازیگران: گابریل یونیون، کیث پاورز، آیشا هیندز، دی.بی. وودساید، جانت هوبرت، آلانی «لا لا» آنتونی و جینا تورس

داستان فیلم: یافتن کامل در ژانر کمدی‌های رمانیتک قرار می‌گیرد. این رام کام خنده دار را یونیون در نقش جنا ایفا می‌کند، یک ویرایشگر مد برتر که پس از یک اخراج و جدایی پرمخاطب بازمی گردد. در ادامه داستان او عاشق یک همکار جذاب و بسیار جوانتر (پاورز)، که اتفاقا پسر رئیسش است، می‌شود و جنا باید تصمیم بگیرد که آیا همه چیز را برای یک عاشقانه ممنوعه به خطر بیاندازد یا خیر. ماجراجویی‌های یونیون و ایفای نقش دلچسب او، The Perfect Find را جز بهترین فیلم های کمدی قرار می‌دهد که البته طرفداران زیادی داشته است.

9. قانون شکنان (The Out-Laws)

برترین فیلم کمدی 2023 - The Out-Laws

  • تاریخ انتشار: 30 ژوئن 2023
  • بازیگران: آدام دواین، پیرس برازنان، الن بارکین، نینا دوبرو، مایکل روکر، پورنا جاگاناتان، جولی‌هاگرتی، ریچارد کیند، لیل رل‌هاوری و بلیک اندرسون

داستان فیلم: قانون شکنان از دیدگاه برخی بینندگان، بهترین فیلم کمدی 2023 معرفی شده است. در این فیلم اوون (دیوین) یک مدیر بانک است که قرار است با عشق زندگی خود (دوبرو) ازدواج کند. در هفته ای که قرار است ازدواج انجام شود، بانک تحت نظر اوون توسط گروهی از تبهکاران مورد سرقت قرار می‌گیرد. در طول داستان، اوون متوجه می‌شود که سرقت ممکن است توسط پدر و مادر دوبرو انجام شده باشد. فیلم پر از صحنه‌های خنده دار است که بدون شک می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

10. باربی (Barbie)

بهترین فیلم های کمدی 2023 - باربی

  • تاریخ انتشار: 21 جولای 2023
  • بازیگران: مارگو رابی، رایان گاسلینگ، ویل فرل، کیت مک کینون، عیسی رائه،‌هاری نف، سیمو لیو، اما مکی، انکوتی گاتوا، مایکل سرا، آمریکا فررا و هلن می‌رن

داستان فیلم: باربی با حضور در لیست بهترین فیلم های کمدی امسال، جز پربیننده ترین فیلم‌های 2023 نیز قرار گرفته است. در این داستان باربی (مارگو رابی)، محبوب ترین باربی در باربی لند، شروع به تجربه یک بحران وجودی می‌کند. او باید به دنیای انسان سفر کند تا خود را درک کند و هدف واقعی خود را کشف کند. در این سفر، دوست او کن با بازی رایان گاسلینگ ایفای نقش می‌کند و آن را به یک کمدی جذاب تبدیل کرده است. نکته جالب در مورد فیلم باربی این است که گرتا گرویگ با ظرافت و درخشانی به موضوع فمینیسم و مشکلاتی که جامعه، زمانی که یک جنسیت بر آن حکومت می‌کند، با آن رو به روست، می‌پردازد و از این نظر قصد بیان معضلات اجتماعی در قالب طنز را دارد.

کلام آخر

کمدی یکی از ژانر‌های پربازدید است؛ چرا که همه ما به خنده نیاز داریم و به همین علت همه ساله محصولات زیادی در این ژانر ساخته می‌شوند. در این مقاله، ما فهرستی از بهترین فیلم های کمدی را که باید در اسرع وقت به تقویم «پیش‌نمایش فیلم» خود اضافه کنید، گردآوری کرد‌ه‌ایم. در این لیست ده تایی می‌توانید خنده دارترین فیلم های 2023 را مشاهده کنید. برخی از این فیلم‌ها در رده بهترین محصولات سال قرار دارند و دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

بست فا

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین برند مداد رنگی ایرانی و خارجی

استفاده از مداد رنگی خوب دارای مزایای فراوانی است. اولین دلیل، ایجاد…

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

بهترین کارگردان های ایرانی | معرفی آثار برجسته کارگردان های ایرانی

شغل کارگردانی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های صنعت فرهنگی و هنری…

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای ماوس گیمینگ در سال 2023

ماوس برای گیمینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. یک ماوس مناسب برای…

دیدگاهتان را بنویسید