صفحه اصلی > سرگرمی و فیلم و سریال : 7 مورد از بهترین فیلم‌ های ترسناک سال 2023

7 مورد از بهترین فیلم‌ های ترسناک سال 2023

بهترین فیلم های ترسناک سال 2023

سال 2023 را می‌توان سالی درخشان برای تولید فیلم‌های ژانر ترسناک دانست. محصولات هیجان انگیزی بدون توجه به بودجه به اکران درآمد‌ه‌اند که تا حد زیادی نیاز علاقمندان به این ژانر را پاسخ می‌دهند. ژانر ترسناک به لطف توانایی خود برای حضور مداوم در گیشه، توانسته است تغییرات عمده‌ای را در سال‌های اخیر در رفتن به سینما‌ها و اکران آنلاین در سراسر دنیا ایجاد کند. طرفداران این ژانر کم نیستند و به همین دلیل تصمیم داریم تا در این عنوان، بهترین فیلم‌ های ترسناک در سال 2023 از نگاه بینندگان و منتقدین را معرفی کنیم. بنابراین برای همه کسانی که به دنبال یک فیلم ترسناک هیجان انگیز هستند، بهترین‌های این ژانر به صورت رتبه بندی آورده شده است.

بهترین فیلم‌ های ترسناک 2023

M3GAN .1

فیلم M3GAN

M3GAN یک فیلم علمی تخیلی ترسناک به کارگردانی جرارد جانستون و نویسندگی آکلا کوپر و جیمز وان است. تمرکز بسیاری از کارگردانان در دنیای امروز بر این است که به ما نشان دهد تکنولوژی در آیند‌ه‌ای نه چندان دور می‌تواند خطرناک ظاهر شود. جانستون در این فیلم علمی تخیلی ترسناک سعی دارد که تصویری از دنیایی که ممکن است هوش مصنوعی بسازد را به مخاطب نشان دهد. امکانات یک سیستم هوش مصنوعی مانند M3GAN چندان دور از واقعیت نیست و همین موضوع کافیست تا این فیلم در رده برترین فیلم‌های ترسناک قرار بگیرد. این فیلم با بازی آلیسون ویلیامز در نقش یک طراح اسباب‌بازی خود شیفته که هیولایی نابود نشدنی را خلق می‌‌کند، می‌تواند احساس ترس را از پیشرفت فناوری در مخاطب شکل دهد.

Evil Dead Rise .2

بهترین فیلم های ترسناک

Evil Dead Rise را می‌توان از بهترین فیلم‌ های ترسناک سال اخیر دانست. یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی لی کرونین و تهیه کنندگی رابرت تاپرت است. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که بث (لیلی سالیوان) خسته از جاده به دیدار خواهر بزرگترش الی (الیسا ساترلند) می‌رود که سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی کوچک در لس آنجلس بزرگ می‌کند. دیدار مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی می‌‌شود که باعث پیدایش شیاطین شده و بث را وارد یک نبرد اولیه برای بقا می‌‌کند، زیرا او با کابوس‌آمیزترین نسخه مادری قابل تصور روبرو می‌‌شود. ساترلند در این فیلم نمایشی دیدنی از خود به جا گذاشته است که مخاطب را تا آخرین لحظه داستان در مقابل نمایشگر نگه می‌دارد.

Talk to me .3

فیلم talk to me

قرار دادن فیلم Talk to me در رده ترسناک‌ترین فیلم‌های 2023 خالی از لطف نیست. ژانر ترسناک این فیلم با خلق داستانی جدید همراه شده و پویایی ذهن کارگردان و نویسنده تازه کار را به خوبی نشان می‌دهد. این فیلم داستان گروهی از نوجوانان در استرالیا را روایت می‌‌کند که دستی را کشف می‌‌کنند که به آن‌‌ها اجازه می‌‌دهد با مرده‌‌ها ارتباط برقرار کنند. در همین حال متوجه خطرات آن می‌‌شوند و مرد‌هایی را می‌بینند که آن‌ها را دنبال می‌‌کنند.

Infinity Pool .4 – جز بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلم Infinity Pool

استخر بی‌نهایت را می‌توان پیچیده‌ترین اثر براندون کراننبرگ دانست و همین موضوع آن را در رده بهترین فیلم‌ های ترسناک قرار می‌دهد. روایت فیلم از این قرار است که زوج Em و James Foster با بازی کلئوپاترا کلمن و الکساندر اسکارسگارد توسط یک زن اغواگر و مرموز هدایت می‌شوند و در تعطیلات به خارج از محوطه استراحتگاه می‌روند و خود را در فرهنگی مملو از خشونت، لذت طلبی و وحشت ناگفته می‌یابند. استخر بی‌نهایت فیلمی است که میا گوث را به عنوان ملکه بی چون و چرای وحشت سال معرفی می‌کند.

The Boogeyman .5

فیلم The Boogeyman

بوگیمن به کارگردانی راب ساویج از بهترین فیلم‌های ترسناک امسال شناخته می‌شود. این اقتباس از یک داستان کوتاه استفن کینگ بیشتر شبیه یک دنباله است تا یک بازگویی ساده، اما تاثیر فوق‌العاد‌های بر مخاطب دارد. دانش آموز دبیرستانی سدی‌ هارپر (سوفی تاچر) و خواهر کوچکترش ساویر به دلیل مرگ اخیر مادرشان در حال فروپاشی هستند و حمایت زیادی از جانب پدرشان، ویل (کریس مسینا) به عنوان یک درمانگر، دریافت نمی‌کنند. هنگامی که یک بیمار ناامید به طور غیرمنتظره در خانه آن‌ها ظاهر می‌شود و به دنبال کمک است، یک موجود ماوراء طبیعی وحشتناک را پشت سر دارد که خانواده‌ها را شکار می‌کند و از رنج قربانیان خود تغذیه می‌کند. علی رغم اینکه عد‌ه‌ای این فیلم را مشابه فیلم‌های قرن 20 می‌دانند، اما این اثر هنوز هم ترسناک است و به خوبی با آسیب‌های روحی برخورد می‌کند.

Sick .6

فیلم sick - بهترین فیلم های ترسناک

Sick یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول 2022 به کارگردانی جان هیمز و نویسندگی کوین ویلیامسون و کاتلین کراب است. این محصول در تاریخ 13 ژانویه 2023 اکران شد. قرار گرفتن در وسط یک بیماری همه گیر می‌تواند ترسناک باشد، اما فهمیدن اینکه فردی در آنجا سعی دارد شما را بکشد، می‌تواند وضعیت را به یک کابوس تبدیل کند. نکته جالب در مورد این فیلم که یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک شناخته می‌شود، این است که به لطف گروه بازیگران قوی، فیلم لحظات خنده دار زیادی را برای مخاطب ایجاد می‌کند؛ بدون اینکه هیجانی را که هر فیلم ترسناک خوبی باید ارائه دهد به خطر بیاندازد.

Skinamarink .7

Skinamarink یک فیلم ترسناک تجربی کانادایی به نویسندگی و کارگردانی کایل ادوارد بال در اولین کارگردانی خود است. کارگردانی خاص این فیلم آن را به محصولی برای مخاطبان خاص تبدیل می‌کند و صبوری مخاطب را محک می‌زند. در طول فیلم ما هرگز نمی‌توانیم چهره شخصیت‌‌ها را ببینیم، فقط گاهی اوقات صدای آن‌ها را به صورت زمزمه می‌‌شنویم. در واقع کل فیلم قرار است از منظر یک کودک و با محوریت ترس از تاریکی دیده شود. این فیلم ترسناک تجربی با ذهن شما بازی می‌‌کند و شما را مجبور می‌‌کند با ترس‌‌هایی که در کودکی داشتید، روبرو شوید. شاید از نظر برخی مخاطبان این محصول را بتوان فیلم ترسناک سال معرفی کرد در حالی که برخی دیگر ممکن است به دیدن دقایق ابتدایی آن بسنده کنند.

کلام آخر

در این لیست هفت مورد از بهترین فیلم‌ های ترسناک را در سایت بست فا در سال اخیر را معرفی کردیم. هر یک از این محصولات سبک و سیاق خاص خود را دنبال می‌کند و با توجه به سلیقه مخاطبان گردآوری شد‌ه‌اند. با این وجود امسال، سال پرباری از نظر تولید فیلم‌های ترسناک بود. شما می‌توانید برترین فیلم‌های ترسناک از نگاه خود را به این لیست اضافه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین برند مداد رنگی ایرانی و خارجی

استفاده از مداد رنگی خوب دارای مزایای فراوانی است. اولین دلیل، ایجاد…

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

بهترین کارگردان های ایرانی | معرفی آثار برجسته کارگردان های ایرانی

شغل کارگردانی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های صنعت فرهنگی و هنری…

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای ماوس گیمینگ در سال 2023

ماوس برای گیمینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. یک ماوس مناسب برای…

دیدگاهتان را بنویسید