7 مورد از بهترین قرص های لاغری

بهترین قرص های لاغری

امروزه داشتن بدنی خوش‌فرم و رسیدن به تناسب اندام، از اهداف اکثر افرادی است که اضافه وزن دارند. برخی از افراد برای رسیدن به اندام ایده‌آل و کاهش وزن، دست به هر کاری می‌زنند و حتی ممکن است که در نهایت به هدف خود نرسند. یکی از راه‌های کاهش وزن، استفاده از قرص‌های لاغری است که امروزه در انواع مختلفی در بازار یافت می‌شوند. مصرف قرص‌های لاغری راه حلی است که اکثر افراد به منظور لاغری سریع به آن روی می‌آورند و انتخاب صحیح آن بسیار اهمیت دارد. ما در این مطلب به بررسی 7 مورد از بهترین قرص های لاغری می‌پردازیم و توصیه می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

دلایل استفاده از بهترین قرص های لاغری

یکی از راحت‌ترین روش‌های چربی‌سوزی شکم و پهلو، ورزش است ولی با توجه به اینکه بسیاری از افراد نمی‌توانند و یا ترجیح می‌دهند که به منظور رسیدن به اندامی ایده‌آل، راه‌های راحت‌تری را امتحان کنند. بدین منظور می‌توان در کنار ورزش، از قرص لاغری خوب برای چربی‌سوزی و لاغری استفاده نمود. استفاده از قرص‌های لاغری مناسب باعث می‌شود که اشتهای فرد کاهش پیدا کند و در نهایت مانع از زیاده‌روی از خوردن می‌شود.

از طرفی برخی از مکمل‌های دارویی فرآیند متابولیسم بدن را مورد هدف قرار می‌دهند و کمک می‌کنند که اندام مناسبی داشته باشید. معمولا بهترین قرص های لاغری حاوی ال کارنتین هستند که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کنند. افزایش سوخت و ساز بدن و یا گرمازایی یکی از بهترین روش‌ها به منظور کاهش چربی‌های اطراف پهلو است که این روش را می‌توان در برخی از مکمل‌های دارویی بدنسازی مشاهده نمود. همچنین به منظور حذف چربی‌های کل بدن می‌توان از برترین قرص لاغری کاهش‌دهنده جذب و اشتها استفاده کرد.

معرفی بهترین قرص های لاغری

بهترین قرص های لاغری

امروزه قرص‌ها و مکمل‌های داروئی زیادی در داروخانه و بازار وجود داشته که هر کدام شباهت‌ها و عملکردهای متفاوتی را دارند. در برخی از مکمل‌ها، شاهد افزایش متابولیسم بدن خواهیم بود، برخی داروها سرکوب کننده اشتها هستند و برخی از آن‌ها نیز به کاهش چربی بدن کمک می‌کنند. انتخاب بهترین قرص برای لاغری می‌تواند به شما کمک کند که راحت‌تر به نتیجه دلخواه خود برسید. بدین منظور در این بخش به بررسی 7 مورد از بهترین قرص های لاغری در بازار می‌پردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • کپسول اسلیم می نچرال ورد

این کپسول لاغری محصولی از برند آمریکائی نچرال ورد است و در قوطی های 60 عددی تولید و به بازار عرضه می‌شود. کپسول اسلیم می نچرال ورد در 3 مرحله باعث کاهش وزن بدن می‌شود :

  1. ابتدا متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد تا روند چربی سوزی افزایش پیدا کند.
  2. اشتهای شما را کاهش می‌دهد و یک سیری کاذب را در بدن ایجاد می‌کند.
  3. در نهایت با کم‌اشتهایی شما نسبت به غذا خوردن، به کاهش وزن بدن شما کمک می‌کند.

کپسول اسلیم می نچرال ورد یکی از بهترین قرص های لاغری است که از 4 ترکیب گیاهی گارسینیا کامبوجیا، عصاره چای سبز، فلفل سیاه هندی و گوارا تشکیل می‌شود. در این قرص لاغری گیاهی یک ماده معدنی به نام کرومیوم وجود دارد که باعث می‌شود قند خود بدن تنظیم گردد و این به کاهش کالری سازی و ایجاد توده چربی کمک می‌کند. این قرص لاغری را شما باید به صورت روزانه و 2 عدد از آن را مصرف نمائید.

  • کپسول نیچرفیت دیموند

کپسول Nature Fit یکی دیگر از بهترین قرص های لاغری در بازار است که شرکت دیموند به تولید آن می‌پردازد و در قوطی‌های پلاستیکی 60 عددی قرار دارد. این کپسول با توجه به داشتن فیبرهای زیاد از جمله جو دوسر باعث می‌شود که اشتهای کاذب در بدن کنترل شود و نقش به‌سزایی در کاهش وزن ایفا می‌نماید. فیبر جو دوسر موجود در کپسول نیچرفیت دیموند، مقدار بسیار زیادی فیبرهای محلول در آب را در خود جای داده است که با مصرف آن، کاهش اشتها و افزایش حس سیری را به صورت طولانی‌مدت تجربه می‌کنید.

  • کپسول زوبوکس های هلث

همانطور که اشاره کردیم، فیبر ترکیبی است که باعث احساس سیری در بدن می شود و در میوه و سبزیجاتی مانند کرفس، سیب، هویج و غیره نیز یافت می گردد. گلوکومان نوعی فیبر است که با جذب آن در بدن به القای احساس سیری و منظم شدن حرکات روده کمک می کند.

کپسول زوبوکس های هلث یکی دیگر از قرص های لاغری موجود در بازار است که توسط برند ایرانی های هلث تولید می شود. هر کدام از قرص های موجود در کپسول دارای 500 میلی گرم ترکیب گلوکومان هستند. این کپسول باعث کاهش اشتها در بدن می شود و برای اشخاصی که رژیم غذایی با کنترل کالری را ترجیح می دهند، مناسب است.

  • کپسول اسلیم مکس قائم دارو

قرص اسلیم مکس قائم دارو یکی دیگر از بهترین قرص های لاغری موجود در بازار و محصول برند ایرانی قائم دارو است. این قرص در بسته‌بندی‌های 30 عددی ارائه می‌شود و در افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن  تاثیر به‌سزایی دارد. عناصر موجود در کپسول اسلیم مکس قائم دارو باعث کاهش جذب کربوهیدرات و گلوکز از طریق روده‌ها می‌شوند و در نتیجه به بالا رفتن سوخت و ساز بدن و لاغری کمک می‌کند.

  • قرص اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک یکی دیگر از قرص‌های لاغری موجود در بازار است که شرکت ایرانی گل دارو تولید آن را بر عهده دارد. این قرص در بسته‌بندی‌های 30 عددی به بازار عرضه می‌شود و به افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش چربی خون و جلوگیری از جذب از طریق روده کمک به‌سزایی می‌کند. از ترکیبات ویژه این قرص می‌توان به عصاره بذر کرفس، شوید و چای سبز اشاره نمود.

  • کپسول Green Coffee

یکی دیگر از بهترین قرص های لاغری را می‌توان قرص‌های دانه‌های قهوه سبز (Green Coffee) دانست که به عنوان مکمل غذایی به بازار عرضه می‌شود. این قرص با کاهش جذب گلوکز از روده و افزایش متابولیسم بدن باعث کاهش لاغری می‌گردد. کپسول Green Coffee گلوکز را در بدن آزاد می‌کند و چربی‌های انباشته شده در کبد را به انرژی تبدیل می‌نماید. از عناصر موجود در این قرص می‌توان به کافئین و اسید کلروژنیک اشاره کرد که عنصر کافئین به فرآیند چربی‌سوزی و اسید کلروژنیک به تجزیه کربوهیدرات‌ها در روده کمک بسیاری می‌کند.

  • کپسول گلوکومانان

مصرف کپسول لاغری گلوکومانان یکی دیگر از روش‌های کاهش گرسنگی و افزایش محتوای کمکی در معده است است که در نهایت باعث کاهش وزن می‌شود. گلوکومانان در واقع نوعی فیبر است که از ریشه گیاه elephant yam به دست می‌آید. این فیبر بر روی باف چربی قرار می گیرد و باعث ایجاد احساس سیری در بدن می‌شود. با توجه تحقیقات صورت گرفته، یکی از راه های کاهش وزن بدن ترکیب گلوکومانان با یک رژیم غذایی سالم است.

سخن پایانی

در این مطلب در سایت bestfa مشاهده کردید که می‌توان با مصرف بهترین قرص های لاغری وزن را تا حد زیادی کاهش داد و به اندامی ایده‌آل رسید. برای مصرف قرص لاغری حتما باید رژیم لاغری خود را نیز در کنار مصرف مکمل در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که قبل از مصرف هر کدام از قرص‌ها به ترکیبات یا عناصر موجود در آن توجهی داشته باشید. زیرا ممکن است که برخی از ترکیبات موجود در کپسول برای شما عوارضی داشته باشد. توصیه می‌کنیم که قبل از مصرف قرص مورد نظر حتما با متخصص یا کارشناس غذایی ارتباط برقرار نمائید.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی و خارجی

ضدآفتاب یکی از محصولات ضروری برای مراقبت از پوست در برابر آفتاب…

بهترین ورزش برای سیاتیک | روش های رفع درد سیاتیک

سیاتیک یک وضعیت دردناک در ناحیه پایین کمر است که به عصب…

بهترین برندهای اسپری زنانه و مردانه

تأثیر مثبتی که بوی خوشبو بر روحیه و احساسات فرد دارد. بوی…

دیدگاهتان را بنویسید