صفحه اصلی > تکنولوژی و موبایل و لپ تاپ : بهترین گوشی های شیائومی با امکانات فوق العاده

بهترین گوشی های شیائومی با امکانات فوق العاده

بهترین گوشی های شیائومی با امکانات فوق العاده

چه به دنبال یک محصول اقتصادی و مقرون به صرفه باشید و چه به دنبال مدل‌های پیشرفته و ارتقا یافته، شیائومی برندی است که نیاز شما را برآورده می‌کند. این برند محصولاتی با کیفیت درجه یک تولید می‌کند که مشخصه اصلی آن‌ها را می‌توان کیفیت بالای دوربین و سرعت پردازش دانست. نکته جالب در مورد محصولات این برند این است که اکثر دستگاه‌‌های شیائومی ارزان‌تر از گوشی‌‌های رقیب سامسونگ یا اپل هستند، در حالی که فهرست مشابهی از ویژگی‌‌ها و قطعات را ارائه می‌‌دهند. همین مسئله شیائومی را به سومین برند پرطرفدار دنیا بعد از اپل و سامسونگ تبدیل کرده است. در بین انواع متنوع محصولات این برند، شناخت بهترین گوشی های شیائومی به علاقمندان کمک می‌کند تا نمونه مطابق با انتظارات خود را تهیه کنند.

معیار انتخاب برترین گوشی های شیائومی

زمانی که از بهترین‌ها صحبت می‌کنیم، ممکن است معیار‌های متفاوتی را در مورد هر محصول بررسی و سپس اظهار نظر کنیم. علی رغم این که تفاوت‌های زیادی بین گوشی‌های مختلف وجود دارد، با این حال، برخی از عوامل خاص، تفاوت اساسی بین یک گوشی میان رده و یک گوشی پریمیوم را ایجاد می‌کند. در این قسمت برخی از مهمترین معیار‌هایی که برای انتخاب برترین‌های شیائومی در نظر گرفتیم را معرفی می‌کنیم.

پردازنده

اولین و مهمترین چیزی که بهترین گوشی های شیائومی را از دیگر محصولات جدا می‌کند، پردازنده است. پردازنده در واقع مغز گوشی یا هر وسیله الکترونیکی دیگر را تشکیل می‌دهد. پردازنده‌های به روز و سریع مهمترین ویژگی یک گوشی همراه است. این مسئله به خصوص برای افرادی که طرفدار بازی‌ها هستند، بسیار مهم است.

رم

حافظه رم را می‌توان به عنوان حافظه کوتاه مدت گوشی در نظر گرفت. هرچه فضای رم بیشتری داشته باشید، داده‌های بیشتری را می‌توانید مدیریت کنید و سریعتر می‌توانید بین برنامه‌ها جابجا شوید. در اغلب گوشی‌ها، بین 2 تا 6 گیگ حافظه رم وجود دارد. رم و پردازنده در کنار هم، سرعت گوشی شما را تضمین می‌کنند.

دوربین

کیفیت بالای دوربین را می‌توان از مهمترین ویژگی‌ها در بهترین گوشی های شیائومی دانست. امروزه اکثر گوشی‌ها دارای دوربین‌های پشتی و جلوی متعددی هستند که فضای گوشی را برای سایر فناوری‌ها محدود کرده و هزینه ساخت را افزایش می‌دهد. با این حال کاربران علاقه خاصی به آن‌ها دارند زیرا در تولید محتوای تصویری بسیار کاربردی هستند.

بخوانید: 5 مورد از بهترین هندزفری های بی سیم

باتری

اگر چه باتری‌ها در بهترین گوشی برند شیائومی ظرفیت بالایی دارند، اما نباید از آن‌ها انتظار داشت که مانند نمونه‌های قدیمی، مدت زمان زیادی شارژ خود را نگه دارند. به عنوان مثال، یک باتری 3000 میلی آمپری می‌تواند حدود 10 ساعت دوام بیاورد چرا که ویژگی‌های نرم افزاری زیادی به گوشی‌های امروزی اضافه شده است. با این حال ظرفیت باتری یکی از مهمترین فاکتور‌ها در انتخاب بهترین گوشی‌ها محسوب می‌شود.

فضای ذخیره سازی

بدون شک داشتن فضای کافی یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران در انتخاب بهترین گوشی های شیائومی دانست. شاید در استفاده‌های روزمره فضای ذخیره سازی انقدر مهم به نظر نرسد اما اگر از آن برای کار استفاده می‌‌کنید، عکس‌‌های زیادی می‌‌گیرید یا برای دانلود برنامه‌‌ها و بازی‌‌های زیاد از آن استفاده می‌‌کنید، به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز خواهید داشت.

صفحه نمایش

در آخر این قسمت باید عنوان کنیم که صفحه نمایش از معیار‌های مهم انتخاب یک گوشی موبایل از هر برند به شمار می‌رود. اکثر گوشی‌های شیائومی به طور متوسط تقریباً 6.5 اینچ هستند، که اندازه مناسبی برای نگه داشتن در دست و حمل در جیب است. بهترین گوشی های برند شیائومی از نظر تعداد رنگ و وضوح نیز عالی عمل می‌کنند.

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی

با توجه به این که محصولات این برند روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند، در این قسمت ما تنها بهترین‌های معرفی شده در سال 2023 را بررسی می‌کنیم.

Xiaomi 13

xiaomi-13

شاید برخی شیائومی 13 پرو را بهترین مدل در این رده بدانند اما عدم وجود تغییرات چشمگیر بین این دو مدل، شیائومی 13 را ارزشمندتر می‌کند. شما همچنان از پردازنده فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌‌کنید که عملکردی رقیب شیائومی 13 پرو و همچنین سامسونگ گلکسی اس 23 و آیفون 14 را ارائه می‌‌دهد. برخلاف سری 12، شیائومی 13 دارای لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی است که در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی آن قرار می‌گیرد. صفحه نمایش 36/6 اینچی و باتری با عمر 5/16 ساعت از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده این مدل هستند.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند با قیمت زیر 10 میلیون تومان هستید، پیشنهاد ما به شما دستگاه فوق العاده ردمی نوت 11 پرو است. این محصول را می‌توان از بهترین گوشی های شیائومی دانست. ویژگی‌های این دستگاه در پردازنده بهبودیافته اسنپدراگون 695، شارژ سریعتر 67 واتی و اتصال 5G، دوربین چ‌هارگانه با کیفیت، سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 120 هرتزی باکیفیت آن خلاصه می‌شود.

Xiaomi 12 Lite

بهترین گوشی های شیائومی - xiaomi-12-lite

اگر به دنبال یک گوشی می‌ان رده با ویژگی‌های خوب هستید و همچنان قصد پرداخت هزینه کمتر نسبت به مدل قبل را دارید، شیائومی 12 لایت بهترین انتخاب برای شماست. این دستگاه دارای عملکرد شارژ سریع 67 واتی و صفحه نمایش 120 هرتزی با دقت رنگ و زیبا و پردازنده اسنپدراگون 778G است که در مقایسه با رقبا خریداران را کاملاً شگفت زده کرد. پشتیبانی از اندروید 12 و عرضه با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت از دیگر امکانات این محصول محسوب می‌شود.

Xiaomi 12T

Xiaomi 12T

شیائومی 12T که کمی گرانتر از  سایر گوشی‌های موجود در این لیست است، یک گوشی پرچمدار عالی با قیمتی مناسب در بین رقبا از سایر برند‌هاست. پردازنده MediaTek Dimensity 8100-U در تست‌‌های CPU و GPU عملکرد خوبی ارائه کرد و شارژ سریع 120 واتی نیز یک امتیاز واقعی برای این مدل به حساب می‌آید. سایر ویژگی‌های برتر این مدل از جمله صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED واضح و دقیق و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی را در ره گوشی‌های پرچمدار قرار می‌دهد و آن را به فهرست بهترین گوشی های شیائومی اضافه می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله در سایت بزرگ بستفا سعی کردیم تا برترین گوشی های شیائومی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. محصولات برند شیائومی یک جایگزین عالی و کم هزینه برای مارک‌های برتر مانند اپل و سامسونگ هستند. خدمات پشتیبانی مناسب این گوشی‌ها در ایران آن‌ها را به محصولاتی پرطرفدار تبدیل کرده است.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین پلتفرم های ترید جهان

در کلان شهر شلوغ عصر دیجیتال، جایی که هر کلیک فرصت‌های مالی…

بهترین سرور های مجازی ایرانی و خارجی

یک سرور مجازی یا VPS (Virtual Private Server)، یک نوع سرور است…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای های گلس گوشی از نظر کاربران

گلس(Glass) به عنوان یک عنصر مهم در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، اهمیت بسیاری…

دیدگاهتان را بنویسید