صفحه اصلی > گردشگری و مکان های تفریحی : بهترین کافی شاپ های اصفهان

بهترین کافی شاپ های اصفهان

اگر ساکن اصفهان هستید و یا قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارید، کافه‌های شهر احتمالا یکی از مقاصد شما برای استراحت در بین گشت و گذار‌ها، وقت گذرانی و صرف یک نوشیدنی لذت بخش هستند. شما می‌توانید قرار‌های دوستانه یا کاری خود را در بهترین کافی شاپ های اصفهان برگزار کنید و از محیط و خدمات آن لذت ببرید. حتی اگر از ا‌هالی اصفهان باشید، نیاز به داشتن یک لیست از بهترین کافه‌ها دارید تا بتوانید در زمان نیاز به آن رجوع کنید. در این مقاله با بررسی شربت خوری و کافی شاپ‌های شهر اصفهان، برترین‌ها را گردآوری کردیم تا بتوانید در زمان سفر یا برای تنظیم قرار‌های ملاقات از آن استفاده کنید.

بسته به این که هدف شما از رفتن به کافه چیست و یا چه سبکی مورد علاقه شماست، می‌توان کافی شاپ‌های خوب شهر را در چند دسته معرفی کرد.

بهترین کافه‌های فضای باز اصفهان

بهترین کافی شاپ های اصفهان

اگر به نشستن در محیط‌های سرباز علاقه دارید و دوست دارید نوشیدنی داغ خود را در سرمای بیرون می‌ل کنید، چندین گزینه وجود دارد که علاوه بر فضای دلچسب، خدمات مناسبی را به شما ارائه می‌دهند. کافه رستوران حیات، کافه نمکدان، کافه هرمس و… تن‌ها برخی از بهترین کافی شاپ های اصفهان هستند که سفارش شما را در فضای بیرونی سرو می‌کنند.

پرطرفدارترین کافه‌ها در اصفهان

طبیعتا هر شهر فضا‌های معروفی دارد که افراد بومی معمولا از بودن در آن لذت می‌برند. به عنوان یک مسافر زمانی که وارد شهر زیبای اصفهان می‌شوید، این سوال مطرح می‌شود که پرطرفدارترین کافه‌ها از نظر مردم کدام هستند. در این قسمت برخی از شناخته شده ترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

پاپی کافی

اگر از دوستداران فضا‌های مدرن و مینیمال هستید، این مکان همانجایی است که می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. فضای آرامش بخش این کافه و همچنین منوی متنوع و کیفیت بالای خدمات، این مکان را به یکی از بهترین کافی شاپ های اصفهان تبدیل کرده است. علاوه بر این، دوره‌های حرفه‌ای باریستا در این فضا برای علاقمندان برگزار می‌شود.

کافه مونت

اگر از طرفداران پر و پا قرص قهوه هستید و تمایل دارید طعم‌های مختلف قهوه را امتحان کنید، بدون شک کافه مونت بهترین انتخاب است. این کافی شاپ که در محله هشت بهشت اصفهان قرار دارد، معمولا پاتوق قرار‌های دو نفره است.

کافه ساباط

این کافی شاپ را می‌توان از قدیمی‌ترین و البته معروف‌ترین فضا‌ها در اصفهان دانست. اگر به دنبال یک کافی شاپ خوب در اصفهان هستید که بتوانید جشن تولد‌های خود را برگزار کنید و یا قرار‌های خانوادگی یا کاری را در آن تنظیم کنید، می‌توانید به شعبه‌های مختلف ساباط سر بزنید. در این کافه می‌توانید از خدماتی مانند رزرو یا سفارش تلفنی نیز استفاده کنید.

بخوانید: بهترین رستوران های شیراز

بهترین کافه‌های بازی اصفهان

اگر تمایل دارید ساعات خوشی را در کنار دوستان در کافه بگذرانید، کافه‌های بازی بهترین انتخاب هستند. شما می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید و از سرو سفارش خود لذت ببرید. کافه بازی دوز یکی از بهترین‌ها در اصفهان است که علاوه بر تدارک می‌ز‌های دونفره برای قرار‌های شما، امکان بازی‌های مختلف در محیط کافه را فراهم می‌کند.

کافه‌های سنتی اصفهان

بهترین کافی شاپ های سنتی اصفهان

هنوز هم کم نیستند افرادی که از بودن در فضا‌های سنتی و دنج لذت می‌برند. کافه‌هایی که در فضای حیاط خانه‌های قدیمی تاسیس می‌شوند طرفداران زیادی دارند. به خصوص در شهر تاریخی اصفهان که معماری‌های بی بدیل آن در دنیا معروف است. باغ چای اصفهان یک کافی شاپ سنتی زیباست که با فضای آرامبخش و زیبای خود می‌تواند ساعت‌ها شما را در خود نگه دارد.

 هتل سنتی یاس که به عنوان یک اقامتگاه بومگردی نیز شناخته می‌شود از دیگر فضا‌های سنتی است که در خانه‌ها به جا مانده از دوران قاجار تاسیس شده و می‌تواند قرار‌های شما را دلچسب‌تر کند. اگر به دنبال بهترین کافی شاپ در اصفهان برای صرف یک وعده غذایی یا می‌ان وعده هستید، هتل سنتی یاس یکی از بهترین‌هاست.

بهترین کافه‌ها در چهارباغ

چهارباغ یکی از خیابان ‌های اصلی و تاریخی اصفهان است. ساخت بلوار چهارباغ به زمانی برمی گردد که شاه عباس تصمیم گرفت پایتخت خود را از قزوین به اصفهان تغییر دهد. در آن زمان در هر طرف بلوار چهارباغ، باغ‌‌ها و عمارت‌‌هایی برای شا‌هان و صاحب منصبان ساخته شده بود که در مواردی به مردم محلی اجازه استفاده از آن‌‌ها داده می‌‌شد. امروزه نیز این خیابان گذرگاه بسیاری از عشاق، گردشگران و مردم محلی است و به همین دلیل بهترین کافی شاپ های اصفهان در آن واقع شده است.

کافه کندو، کافه رز، کافه کاما و تعداد زیادی کافی شاپ دیگر در این مسیر قرار دارند. اگر برای گردش سفر می‌کنید، حتما از این خیابان و فضای زیبای آن دیدن کنید و لذت خود را با نشستن در یک فضای دنج مثل یک کافی شاپ زیبا بیشتر و بیشتر کنید.

کافه‌های اطراف نقش جهان

بهترین کافه های اطراف نقش جهان

میدان نقش جهان از مهمترین مکان‌های دیدنی اصفهان است که حتما در طول سفر از آن دیدن می‌کنید. برای رفاه حال گردشگران، بهترین کافی شاپ‌ها در اطراف میدان قرار گرفته‌اند و آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند. پس از گشت و گذار در می‌دان نقش جهان، کافه روزگار گزینه ای عالی برای شماست اگر می‌خواهید چند ساعت آرام و بدون استرس داشته باشید. این کافه اصفهانی متمایز با طراحی کلاسیک دوست داشتنی است که در آن نوشیدنی ‌های متنوع سرو می‌‌شود.

کافه میدون، یکی از بهترین کافی شاپ‌‌ های اصفهان، در مسیر منتهی به میدان نقش جهان واقع شده است. مشتریان این کافه می‌‌توانند طیف وسیعی از قهوه‌‌ها و شیرینی‌‌ها را تهیه کنند. یکی از معروف‌ترین گزینه‌ها در منوی این کافه، قهو‌ه‌های دلچسب آن است.

کلام آخر

هر بار که نام اصفهان را می‌شنویم ذهنمان به سمت بازدید از اصفهان و جاذبه‌های تاریخی می‌رود. اما سفر به نیمی از جهان در بازدید از این مکان ‌ها خلاصه نمی‌شود. کافه می‌تواند انتخاب خوبی باشد که می‌توانید امتحان کنید. در این عنوان سری به بهترین کافه های اصفهان زدیم و با تعدادی از معروف ترین و زیباترین کافه ‌های نصف جهان آشنا شدیم. البته این لیست تمام کافه‌ها را پوشش نمیدهد و کافه‌های خوب و جذاب زیادی وجود دارد که می‌توانند تجربه خوبی را برای شما رقم بزنند. شما می‌توانید تجربه خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

بست فا

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین جاذبه های گردشگری ایران

ایران یک کشور با تاریخ و فرهنگ بی‌نظیر است که جذابیت‌های فراوانی…

معرفی 6 موزه از معروف ترین موزه های جهان

موزه‌ها نقش مهمی در حفظ، حفاظت و نمایش تاریخ و فرهنگ دارند.…

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان در سال 1402

مهاجرت به یک کشور جدید می‌تواند یکی از تصمیمات مهم و پر…

دیدگاهتان را بنویسید