صفحه اصلی > کسب و کار : معرفی 7 مورد از پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی

معرفی 7 مورد از پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی

پولداترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی

پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی افراد مشهوری هستند که در اصل شغل آنها شاید بلاگری نباشد. اینستاگرام یکی از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی مورد استفاده بازاریان برای ارتباط با مخاطبانشان است. همچنین اینستاگرام محبوب‌ ترین شبکه اجتماعی برای اکثر پلتفرم ‌های بازاریابی است و روزانه بلاگرهای جدیدی در زمینه‌ های مختلف در آن ظهور می ‌کنند. تقریبا تمامی برندها و بازاریان در نقطه‌ ای از زمان با یک اینفلوئنسر همکاری کرده‌ اند یا قصد همکاری دارند. و اکثر آنها ترجیح می ‌دهند با اینفلوئنسرهای کوچک‌ تر که با تجربه تر و ارزان‌ تر هستند کار کنند.

اما اگر بودجه کافی داشته باشید و بخواهید از طریق یک پست به میلیون ‌ها نفر دسترسی پیدا کنید، سلبریتی ‌ها بهترین گزینه هستند. هیچ‌ کس نمی ‌تواند به قدرت و نفوذ یک سلبریتی برسد یا مخاطبان آنها را داشته باشد. در ادامه فهرستی از مشهورترین، پردرآمدترین و پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی را می ‌آوریم که همکاری با آنها به معنای دسترسی به میلیون‌ها نفر مخاطب خواهد بود.

کریستیانو رونالدو

پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی - رونالدو

تخمین قیمت متوسط هر پست: 2،397،000 دلار

کریستیانو رونالدو یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال دنیاست و نیازی به معرفی ندارد. اما برای کسانی که اهل ورزش نیستند، او یک بازیکن فوتبال پرتغالی است که در پست مهاجم بازی می‌ کند.

رونالدو رویای تبلیغاتی برندهای ورزشی است و کار خود را هم خوب انجام می ‌دهد. برخلاف دیگر سلبریتی‌ ها که اغلب فقط نام برند را ذکر می‌ کنند و حتی زحمت نوشتن کپشن هم نمی ‌کشند، او واقعا کار بلاگری خود را به  خوبی انجام می‌ دهد. رونالدو به دلیل جایگاه و محبوبیت بالایش، یکی از پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی به‌شمار می‌رود.

کایلی جنر

کایلی جنر

تخمین قیمت متوسط هر پست: 1،835،000 دلار

کایلی مالک برند آرایشی کایلی کاسمتیکس است و یکی از تاثیرگذارترین افراد در صنعت آرایشی و زیبایی محسوب می‌ شود. او عضو برجسته خانواده مشهور جنر-کارداشیان در مجموعه تلویزیونی “زندگی با کارداشیان ‌ها” است. تمام اعضای خانواده بزرگ آن‌ها به خاطر همین برنامه مشهور شدند، اما هر کدام دستاوردهای جداگانه ‌ای دارند.

کایلی یک سلبریتی تاثیرگذار است که برای هر پست 600،000 دلار دریافت می ‌کند و بیشتر در حوزه ‌های مد و زیبایی فعالیت می ‌کند. بنابراین او به دلیل محبوبیت و تاثیرگذاری بالایی که دارد جزو پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی به حساب می ‌آید.

لیونل مسی

لیونل مسی

تخمین قیمت متوسط هر پست: 1،777،000 دلار

لیونل مسی یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل آرژانتین است که نیازی به معرفی ندارد. او یکی از محبوب‌ ترین بازیکنان فوتبال تمام دوران است و هم برای تیم ملی آرژانتین و هم باشگاه اسپانیایی بارسلونا بازی می‌ کرد.

او تبلیغات زیادی برای برندهای مختلف انجام داده که محدود به دسته‌ بندی‌ های ورزش و تناسب اندام نیست. مسی به دلیل محبوبیت و درآمد بالایش یکی از پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی به حساب می آید.

سلنا گومز

بهترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی - سلنا گومز

تخمین قیمت متوسط هر پست: 1،735،000 دلار

سلنا گومز خواننده و بازیگر اسپانیایی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. او فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارد و برای سالیان سال یکی از محبوب ‌ترین افراد اینستاگرام بوده است. او برخلاف موجود که سلبریتی ‌ها نرخ مشارکت مخاطبین یا  engagement بالایی در پست‌ هایشان ندارند، میانگین نرخ مشارکت 41/1 درصدی در پست ‌های اینستاگرامش دارد.

او اغلب در حال تبلیغ برندهای مد، سبک زندگی و زیبایی است. سلنا گومز به دلیل محبوبیت و درآمد بالای خود جزو دسته بندی پولدارترین بلاگرهای اینستاگرام خارجی قرار دارد.

دواین جانسون “راک”

دواین جانسون

تخمین قیمت متوسط هر پست: 1،713،000 دلار

دواین جانسون مشهور به راک بازیگر هالیوودی است که ابتدا به خاطر بازی در نقش یک کشتی‌ گیر در شوی تلویزیونی WWE محبوب شد. او به خاطر اندام محکم و ورزیده ‌اش شناخته می ‌شود و بیشتر در فیلم‌ های اکشن بازی می‌ کند. این موضوع او را سلبریتی تاثیرگذار ایده ‌آلی برای برندهای تناسب اندام و سلامت ساخته است.

با توجه به محبوبیت و درآمد بالای دواین جانسون وی جز بهترین بلاگرهای پولدار اینستاگرام به‌شمار می‌رود.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

تخمین قیمت متوسط هر پست: 1،689،000 دلار

خانواده کارداشیان پس از پخش سریال واقع‌ نمای مبتنی بر زندگی ‌شان مشهور شدند. سپس کیم کارداشیان و خواهر ناتنی او کایلی جنر روز به ‌روز محبوب ‌تر شدند تا اینکه هر دو به چهره ‌های شاخص شبکه‌ های اجتماعی تبدیل شدند. کیم کارداشیان برند آرایشی خود را به نام KKW دارد. او یکی از بهترین بلاگرهای پولدار اینستاگرام است چرا که برای هر پست تبلیغاتی حدود 620 هزار دلار دریافت می‌کند.

آریانا گرانده

آریانا گرانده

تخمین قیمت متوسط هر پست: 1،687،000 دلار

آریانا گرانده خواننده، بازیگر و ترانه ‌سرای آمریکایی و برنده جوایز متعددی است که چندین تک ‌آهنگ پرفروش دارد. آهنگ اخیر او به نام “فقط به بالا نگاه کن” در تمام بیلبوردهای معتبر موسیقی دنیا قرار گرفته است.

یک اشاره ساده از او در فید اینستاگرامش می ‌تواند به شما کمک کند تا به 354 میلیون فالوورش دسترسی پیدا کنید. آریانا گرانده به دلیل محبوبیت و درآمد بالایش نیز جزو بهترین بلاگرهای پولدار اینستاگرام به ‌شمار می‌رود.

بلاگرها چگونه از اینستاگرام کسب درآمد می کنند؟

بلاگرها از راه های مختلفی در اینستاگرام کسب درآمد می کنند. یکی از منابع اصلی درآمد آنها از طریق محتوای حمایتی است. به این صورت که با برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات آنها همکاری می کنند. که ای مورد می تواند به صورت یک پست یا استوری یا سفیر بلند مدت آن برند باشد. آنها همچنین از طریق دریافت درصد از هر فروش محصول یک برند نیز طبق قراردادهای مشخص کسب درآمد می کنند.

جمع بندی

اینفلوئنسرهایی که در بالا ذکر شد برخی از پردآمدترین بلاگرهای اینستاگرام هستند که تعداد فالورهای زیادی دارند و همچنین در سراسر جهان شناخته شده اند. همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام به شما کمک می کند که به میلیون ها نفر دسترسی پیدا کنید، که این مورد برای افرادی که به دنبال توسعه برند و بازاریابی برای آن هستند به خوبی می توانند از این طریق به دنبال جذب بیشتر مخاطبین و انتشار کالا یا خدمات خود شوند.

بست فا

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین برندهای رنگ ساختمانی ایرانی و خارجی

رنگ خوب ساختمانی، بخشی اساسی از طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها است…

بهترین شرکت هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی معتبر به ویژگی‌های متعددی برای تأمین رضایت مسافران خود معروف…

بهترین شرکت داروسازی در ایران

شرکت‌های داروسازی به دلایل متعددی در دنیای امروز محبوبیت دارند. اولاً، شرکت‌های…

دیدگاهتان را بنویسید