صفحه اصلی > تکنولوژی و موبایل و لپ تاپ : بهترین گوشی تا 10 میلیون

بهترین گوشی تا 10 میلیون

بهترین گوشی تا 10 میلیون

در دنیای پررقابت فناوری امروزه، انتخاب یک گوشی هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب، برای افراد بسیاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با پیشرفت فناوری و عرضه مداوم مدل‌های جدید، امکان دسترسی به گوشی‌های قدرتمند تحت 10 میلیون تومان به راحتی فراهم شده است. در این مقاله، سعی خواهیم کرد تا بهترین گوشی‌های موجود در بازار با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان را معرفی کنیم و ویژگی‌ها، عملکرد، و ارزش افزوده هر کدام را بررسی نماییم. این راهنمای جامع به شما کمک می‌کند تا با دانش بیشتری انتخاب خود را با توجه به نیازهای شخصیتان بهینه کنید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی تا 10 میلیونی آشنا کنیم.

ردمی نوت 12 پرو 4G نسخه 256/8 گیگابایتبهترین گوشی تا قیمت 10 میلیون - ردمی نوت 12 پرو

سری Redmi Note 12 Pro از شرکت شیائومی به همان شکل و ساختار نسل گذشته‌اش با سه نسخه Redmi Note 12 Pro 4G، Redmi Note 12 Pro 5G و Redmi Note 12 Pro Plus عرضه شده است. در اینجا، تلاش می‌کنیم تا نسخه 4G این سری را به شما معرفی کنیم. این گوشی نیز با توجه به روند طراحی جهانی، به شکلی صاف ساخته شده است و روی قاب پشتی آن هیچ خمیدگی مشاهده نمی‌شود. در بخش جلویی این گوشی، یک پنل کاملاً آشنا دیده می‌شود.

این صفحه نمایش با اندازه 6.67 اینچ و فناوری AMOLED تجهیز شده است، و با رزولوشن FHD+، تراکم پیکسلی 395 را فراهم می‌کند. نمایشگر حدود 86 درصد از نسبت فضای جلویی را پوشش می‌دهد و از نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision برخوردار است. در بخش سخت‌افزاری، شیائومی تصمیم عجیبی گرفته و از تراشه Snapdragon 732 استفاده کرده است، که قبلاً در ردمی نوت 10 پرو مشاهده می‌شد. این تراشه قادر به انجام کارهای روزمره است اما برای بازی‌های حرفه‌ای مناسب نیست.

در قسمت دوربین‌ها، چهار دوربین متشکل از لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو و لنز عمق میدان با سنسورهای 2 و 2 مگاپیکسل قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی دارای 16 مگاپیکسل است. برای تامین انرژی، از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات استفاده می‌شود. گوشی ردمی نوت پرو تراشه قدرتمندی دارد و بسیاری از برنامه‌ها را به راحتی اجرا می‌کند. بنابراین این گوشی در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون ما قرار گرفته است

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ

موتورولا موتو G73 نسخه 256/8 گیگابایت

بهترین گوشی تا قیمت 10 میلیون - موتورولا موتو G73

موتورولا G73 یک گوشی جدید و سبک از موتو G سری است که با وزن 181 گرمی خود و نمایشگر 6.5 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز به بازار عرضه شده است. این گوشی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 930 با فناوری 6 نانومتری به عنوان مرکز پردازش استفاده می‌کند. این تراشه قدرت کافی دارد اما ممکن است در مقایسه با گزینه‌های دیگر در این رده قیمتی، عالی و بی‌نقص نباشد.

برای دوربین اصلی، موتو G73 از یک دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده کرده است که با دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه شده است. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع 30 واتی برخوردار است. از سوی دیگر، اندروید 13، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با دکمه پاور از ویژگی‌های این گوشی هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی

گلکسی A34 نسخه 128/8 گیگابایت

گلکسی A34، یک گوشی برادر بزرگتر از گلکسی A54، از جمله جذاب‌ترین انتخاب‌های بازار با ارزش خرید بالا است. این محصول با طراحی جدید و جذاب مشابه سری S23 عرضه شده و از گواهی IP67 نیز پشتیبانی می‌کند. این کهکشانی دارای یک پنل 6.6 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این پنل با نسبت تصویر 19.5 به 9، تا 85 درصد از فضای جلویی را به خود اختصاص داده است. شاید بهترین گوشی تا 10 میلیون گلگسی A34 باشد. این مدل گوشی با توجه به مشخصاتی که دارد، گزینه مناسبی برای خرید است.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1080 با فناوری 6 نانومتر به عنوان مرکز پردازش این گوشی عمل می‌کند و قدرت مناسبی برای انجام کارهای روزمره و حتی اجرای بازی‌ها با گرافیک متوسط دارد. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی، به این تراشه انرژی مورد نیاز را فراهم می‌کند. این باتری باعث شارژدهی بسیار خوب و جزو بهترین‌های بازار محسوب می‌شود.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی را تشکیل می‌دهند، حتی دوربین سلفی نیز قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را دارد. امکانات دیگر این گوشی شامل آپدیت نرم‌افزاری 4 ساله، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین پایه های نگهدارنده گوشی

آنر 90 لایت نسخه 256/8 گیگابایت

آنر 90 لایت نسخه 256/8 گیگابایت

هواوی Honor 90 Lite دارای دو ویژگی کلیدی است که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند؛ اولین ویژگی زیبایی، نازکی و جذابیت طراحی این گوشی است، و دومین ویژگی این است که پنل آن موفق شده حدود 90 درصد از فضای جلویی را به خود اختصاص دهد. این عدد که تنها در گوشی‌های پرچمدار دیده می‌شود، حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر این گوشی را به یادآور مدل‌های بسیار گران‌تر می‌سازد. وزن این گوشی 179 گرم بوده و دارای ضخامت 7.5 میلی‌متر است. برای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون می‌توانید این مدل گوشی را در لیست علاقه مندی‌های خود قرار بدهید.

Honor 90 Lite از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد که از فناوری IPS استفاده می‌کند و تراکم پیکسلی 391 پیکسل بر هر اینچ را به نمایش می‌گذارد. این گوشی از تراشه 7 نانومتری دیمنسیتی 6020 شرکت مدیاتک به عنوان قلب تپنده استفاده می‌کند و از Magic UI 7.1 بر پایه اندروید 13 و سرویس‌های گوگل بهره می‌برد.

سازنده چینی برای دوربین اصلی این گوشی سنسور 100 مگاپیکسلی را در نظر گرفته که با دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. انرژی مورد نیاز این مدل با یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که بسته به منطقه از شارژ سریع 35 یا 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین برندهای ایرپاد

گلکسی M33 نسخه 128/8 – هند

بهترین گوشی تا 10 میلیون - گلکسی M33 نسخه 128/8 – هند

سری M از گوشی‌های سامسونگ به دلیل مشخصات جذاب و عملکرد مطلوب، به تدریج جایگاه برتری در نظر مصرف‌کنندگان را پیدا کرده و M33 یکی از گوشی‌هایی است که با توجه به نیازهای شما، ارزش خرید خوبی دارد. این مدل از گوشی‌های سامسونگ، بهترین گوشی تا 10 میلیون به شمار می‌آید. این محصول به صورت دو نسخه، یکی جهانی و دیگری مخصوص بازار هند تولید می‌شود. نسخه هندی از باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و از شارژ سریع 25 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری به همراه تراشه‌ی این گوشی، امکان شارژدهی قابل قبولی را فراهم می‌کند.

سامسونگ از تراشه 5 نانومتری خود به نام اگزینوس 1280 برای این کهکشانی استفاده کرده است که قدرت مناسبی را ارائه می‌دهد، به خصوص در گوشی با این محدوده قیمتی. این تراشه از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز می‌باشد.

صفحه نمایش این گوشی تفاوت‌های زیادی با محصولات مشابه از سری A دارد. از یک نمایشگر TFT با اندازه 6.6 اینچی به جای پنل سوپر امولد استفاده شده است. این پنل حاشیه‌های نسبتاً بیشتری دارد و از رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. در کل، کیفیت صفحه نمایش عالی نیست اما خوب و رضایت‌بخش است. از ویژگی‌های اصلی M33 می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اندروید 12، حفاظت از نمایشگر با گوریلا گلس 5 و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

جمع بندی

در ختم این راهنمای جامع بهترین گوشی زیر 10 میلیون تومان، به نتیجه می‌رسیم که با افزایش رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند، انتخاب یک دستگاه با کیفیت و عملکرد مطلوب در حدود این قیمت ممکن است چالش‌برانگیز باشد. با این حال، تحلیل دقیق و مقایسه ویژگی‌ها، به شما کمک می‌کند تا گزینه ایده‌آل برای نیازهای خود را انتخاب کنید. با به‌روز بودن با تکنولوژی‌های جدید و پیشرفت‌های مستمر در دنیای گوشی‌های هوشمند، امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین گوشی تا قیمت 10 میلیون تومان کمک کرده باشد و تجربه‌ی مثبتی را برای شما رقم بزند. برای خرید هوشمندانه تر و راحت‌تر، توصیه می‌شود مقالات مشابه را دنبال کرده و اطلاعات روز را دریافت کنید.

برچسب ها :

حسین عدل بند

پست های مرتبط

بهترین پلتفرم های ترید جهان

در کلان شهر شلوغ عصر دیجیتال، جایی که هر کلیک فرصت‌های مالی…

بهترین سرور های مجازی ایرانی و خارجی

یک سرور مجازی یا VPS (Virtual Private Server)، یک نوع سرور است…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای های گلس گوشی از نظر کاربران

گلس(Glass) به عنوان یک عنصر مهم در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، اهمیت بسیاری…

دیدگاهتان را بنویسید