صفحه اصلی > تکنولوژی و موبایل و لپ تاپ : 6 مورد از بهترین پایه های نگهدارنده گوشی

6 مورد از بهترین پایه های نگهدارنده گوشی

پایه های نگهدارنده گوشی

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. بسیاری از افراد ساعات زیادی از روز خود را صرف استفاده از گوشی می‌کنند. از این رو نحوه قرارگیری و نگهداری گوشی حائز اهمیت است. استفاده از بهترین پایه نگهدارنده گوشی می‌تواند راحتی و ایمنی بیشتری در استفاده از گوشی به ارمغان بیاورد. در این مقاله قصد داریم تا ۶ مورد از بهترین و محبوب‌ترین پایه های نگهدارنده گوشی موجود در بازار را معرفی کنیم. با معرفی ویژگی‌های این محصولات به خوانندگان کمک می‌کنیم تا بتوانند پایه مناسبی را بر اساس نیاز خود انتخاب نمایند.

ویژگی‌های مهم یک پایه نگهدارنده برتر برای گوشی موبایل

اگر شما صاحب یک گوشی هوشمند هستید، پایه نگهدارنده گوشی یک وسیله ضروری محسوب می‌شود. پایه های نگهدارنده گوشی با ارتفاع و اندازه‌های متفاوت، می‌توانند فعالیت‌های مختلفی مانند تماس تصویری، تماشای فیلم و بازی را بدون نگه داشتن گوشی تسهیل کنند.

در انتخاب بهترین نگهدارنده گوشی موبایل باید به ویژگی‌هایی همچون ارتفاع مناسب برای محل استفاده قابلیت تنظیم زاویه مواد بکار رفته و ثبات پایه توجه کرد. پایه‌های فلزی یا ترکیب فلز و پلاستیک سخت استحکام بیشتری دارند. وجود پدهای ضدلغزش نیز برای جلوگیری از سقوط گوشی حائز اهمیت است.

در مجموع با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهم یک پایه نگهدارنده گوشی موبایل می‌توان بهترین گزینه را برای نیاز خود پیدا کرد تا بتوان از گوشی به شیوه‌ای ایمن و راحت استفاده نمود. در ادامه شما را با انواع پایه های نگهدارنده گوشی موبایل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل APPS2Car

پایه های نگهدارنده گوشی APPS2Car استحکام بیشتری نسبت به سایر پایه‌های آزمایش شده دارد و طراحی سه پایه آن مانع از واژگون شدن گوشی حتی در حالت افقی می‌شود. این پایه دارای ویژگی‌هایی است که در سایر پایه‌های گوشی ماشین نیز می‌باشد. شاید طراحی سه پایه آن مدرن و ظریف نباشد اما در نگه‌داشتن گوشی بر روی هر سطحی پایدار و مطمئن است.

گردن پایه قابلیت تنظیم زاویه در محدوده 180 درجه با قفل شدن در هر زاویه را دارد. نگهدارنده گوشی به یک دکمه متصل است که امکان چرخش 360 درجه‌ای گوشی را فراهم می‌کند.

پایه تا ۳.۷۵ اینچ برای گوشی‌های عریض باز می‌شود و گوشی را با کمک سطح ضدلغزش سیلیکونی در جای خود محکم نگه می‌دارد. با دکمه آزادکننده در پشت آن بازوها به آرامی باز می‌شوند. این پایه می‌تواند انواع گوشی‌ها از جمله آیفون ۱۳ پرو مکس و مدل‌های پایین‌تر موتورولا و گلکسی سامسونگ را نگه دارد. با توجه به قیمت مناسب آن می‌توان چند عدد از این بهترین پایه نگهدارنده گوشی موبایل را برای اتاق‌های مختلف خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل OMOTON C2

پایه های نگهدارنده گوشی

پایه های نگهدارنده گوشی OMOTON C2 یک پایه فلزی کامل می‌باشد که به دلیل ظاهر زیبای آلومینیوم متالیک و پایداری عالی به عنوان بهترین پایه نگهدارنده موبایل مورد پسند کاربران قرار گرفته است. طراحی ساده و بدون پیچیدگی این پایه امکان تنظیم زاویه گوشی را در محدوده 270 درجه فراهم می‌کند. البته مسلماً قرار دادن گوشی در انتهای این محدوده و به صورت وارونه غیرممکن است. اما C2 به قدری محکم ساخته شده که می‌توان گوشی را به صورت افقی بدون نگرانی از واژگون شدن روی آن قرار داد. این پایه حتی می‌تواند تبلت 10.5 اینچی ما را نیز به خوبی نگه دارد.

ته پایه دارای چهار عدد پد سیلیکونی است که پایه را در جای خود ثابت نگه می‌دارد، و نگهدارنده گوشی نیز پوشش سیلیکونی دارد، تا از لغزش گوشی جلوگیری کند. ارتفاع گردن پایه 4 اینچ است که اگرچه در ارتفاع چشم زاویه مناسبی برای گوشی یا تبلت ایجاد نمی‌کند، اما برای میز کار بسیار مناسب خواهد بود. OMOTON C2 با قیمت نسبتا ارزان در 7 رنگ مختلف محصولی با کیفیت بالا محسوب می‌شود.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل  Lamicall – DP13

اگر مسافرت‌های زیادی دارید، پایه DP13 ساخت لامیکال گزینه عالی برای حمل همراه گوشی یا تبلت است. این پایه با طراحی بسیار هوشمندانه‌ای به گونه‌ای تا می‌شود که اندازه آن تقریباً به اندازه یک دسته کارت شده و ابعاد آن 4.25 در 2.5 اینچ و ضخامت 4.3 اینچ است. هنگام باز شدن کامل پایه نگهدارنده ته گوشی بیرون می‌زند و کل ارتفاع پایه به 4 اینچ می‌رسد.

این پایه از یک پلاستیک بسیار محکم و بادوام ساخته شده که ظاهر فلزی دارد. تمام پشت نگهدارنده گوشی از جنس لاستیک خط‌دار است که گوشی را محکم نگه می‌دارد. پایه آن ۴ پد لاستیکی دارد که به ثبات آن کمک می‌کند. این پایه ایده‌آل برای تماشای ویدئو و بازی‌هاست، به ویژه اگر گوشی یا تبلت بزرگی دارید، چرا که می‌تواند وزن بیشتری را تحمل کند. تمام این ویژگی‌ها این پایه را به بهترین پایه نگهدارنده گوشی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری های بی سیم

پایه نگهدارنده گوشی موبایل OCYCLONE

پایه نگهدارنده گوشی موبایل OCYCLONE

پایه OCYCLONE از یک پلاستیک ضخیم و محکم ساخته شده، و دارای چهار مفصل فلزی است که امکان چرخش گردن ۷.۵ اینچی آن را در زوایای مختلف فراهم می‌کند. نگهدارنده گوشی پوشش لاستیکی بافت‌دار دارد، بنابراین گوشی به خوبی در جای خود ثابت می‌ماند. این پایه می‌تواند یک تبلت ۱۰.۵ اینچی را نگه دارد، اما باید دقت کنیم که پایه را در زاویه درست قرار دهیم، زیرا اگر پایه را خیلی جلو یا عقب بکشیم، واژگون می‌شود.

ارتفاع این پایه باعث می‌شود، گوشی یا تبلت در ارتفاع صورت قرار بگیرد، اما باید دقیقاً پایه را در زاویه صحیح قرار دهیم، در غیر این صورت ممکن است بیفتد. با وجود این برای بهترین پایه نگهدارنده گوشی پایه خوبی است اما به دلیل مشکل تعادلی آن را در اولین انتخاب برترمان قرار ندادیم.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل Klsnuir

پایه Klsnuir که با نام برند Vocal Stents ارائه شده است، به وضوح برای افرادی ساخته شده که نیاز دارند، گوشی در ارتفاع چشم قرار گیرد، تا از آن برای تماس‌های تصویری استفاده کنند. این یک پایه نسبتاً خوب است اما چند مشکل دارد. اول اینکه بدون دستورالعمل می‌آید و باید خودتان نحوه مونتاژ آن را پیدا کنید. دوم اینکه به اشتباه به عنوان نگهدارنده گوشی و تبلت تبلیغ شده است. بازوی قابل گسترش نگهدارنده تنها تا 3 اینچ باز می‌شود که به سختی آیفون XR را می‌گیرد، و برای تبلت 5/10 اینچی مناسب نبود.

پایه Klsnuir دارای یک پایه فلزی محکم به همراه یک دیسک اسفنجی جداشونده است که در جلوگیری از لغزش پایه مؤثر نیست. البته نمی‌توان آن را خیلی به عقب خم کرد، زیرا کل پایه واژگون می‌شود. با وجود ایرادات کوچک گردن انعطاف‌پذیر آن نقطه قوت اصلی این پایه نگهدارنده گوشی است.

بیشتر بخوانید: بهترین زبان های برنامه نویسی برای مهاجرت

پایه نگهدارنده گوشی موبایل Lamicall – S1

برای کسانی که طراحی ساده و بدون پیچیدگی را ترجیح می‌دهند، پایه Lamicall – S1 گزینه مناسبی است. این پایه فاقد امکانات اضافی و از جنس فلز بوده و ثابت است، بنابراین قابل تنظیم نیست. 4 نقطه لاستیکی در ته پایه برای جلوگیری از لغزش یک نوار لاستیکی در پشت نگهدارنده و گیره‌های لاستیکی برای محکم نگه داشتن گوشی دارد. ارتفاع پایه 5/3 اینچ و نگهدارنده در زاویه 45 درجه قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد این پایه برای قرار گرفتن روی میز کمی کوتاه است، بنابراین احتمالاً باید آن را روی قفسه یا چند کتاب قرار دهید، تا ارتفاع بیشتری داشته باشد. همچنین یک پاکت حاوی قطعات یدکی شامل لاستیک‌های اضافی برای پایه و نگهدارنده گوشی نیز وجود دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا ۶ مورد از بهترین پایه نگهدارنده گوشی موبایل موجود در بازار معرفی شوند. ویژگی مشترک همه این محصولات طراحی هوشمندانه، استحکام و ایمنی برای نگهداری گوشی و تبلت بود. البته هرکدام مزایا و معایب خاص خود را داشتند که در مقاله به آنها اشاره شد. در مجموع بسته به نیاز و سلیقه کاربران هرکدام از این پایه های نگهدارنده گوشی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند، تا راحتی و ایمنی بیشتری در استفاده از گوشی فراهم کنند.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین پلتفرم های ترید جهان

در کلان شهر شلوغ عصر دیجیتال، جایی که هر کلیک فرصت‌های مالی…

بهترین سرور های مجازی ایرانی و خارجی

یک سرور مجازی یا VPS (Virtual Private Server)، یک نوع سرور است…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای های گلس گوشی از نظر کاربران

گلس(Glass) به عنوان یک عنصر مهم در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، اهمیت بسیاری…

دیدگاهتان را بنویسید