صفحه اصلی > آموزشی و برنامه نویسی و تکنولوژی و هوش مصنوعی : 11 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

11 مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

قبل از بحث در مورد بهترین ابزار های هوش مصنوعی موجود ابتدا توضیح مختصری از ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می‌دهیم. روشن است که در سال‌های آینده انتظار می‌رود هوش مصنوعی در تمامی حوزه ها رشد کند و کاملا روش انجام کارها را نسبت به امروز تغییر دهد. احتمالا دستیاری جدایی‌ناپذیر در تمامی صنایع عمده خواهد بود. بنابراین شناخت بهترین ابزارهای هوش مصنوعی و استفاده از آن‌ها می‌تواند مزایای فراوانی برای کسب‌وکارها داشته باشد.

ChatGPT

ChatGPT

چه از روی کنجکاوی از آن خواسته باشید جوکی بگوید یا برای نوشتن یک نامه از آن استفاده کرده باشید، چت جی‌پی‌تی یکی از در دسترس‌ترین و آسان‌ترین ربات‌های چت در اینترنت است.

این ابزار نوشتاری از هوش مصنوعی برای خلق تقریباً هر چیزی استفاده می‌کند. می‌توانید با آن گفتگو کنید، موضوعات پیچیده را توضیح دهد، در تحقیق و حتی محتوایی از هر نوعی ایجاد کند، حتی کد هم تولید می‌کند. رابط کاربری آن به صورت ساده و شفاف است.

بهترین ویژگی‌های چت جی‌پی‌تی:

  • رابط کاربری ساده و حداقل‌گرا که به سرعت توسط هر کاربری فراگرفته می‌شود
  • قابلیت‌های زبان طبیعی و القا برای ایجاد احساس گفتگوی دوطرفه
  • چت جی‌پی‌تی بیش از 50 زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی را پشتیبانی می‌کند.
  • دارای پایگاه دانشی گسترده‌ای در زمینه‌ها و صنایع مختلف است.

بنابراین چت جی‌پی‌تی با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد، یکی از بهترین ابزار های هوش مصنوعی و کاربردی‌ترین آنها در دسترس است که می‌تواند در زمینه‌های مختلفی مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران

Writesonic

Writesonic متخصص در تولید وبلاگ‌ها، آگهی‌ها، ایمیل‌ها و صفحات وب بهینه‌شده برای جستجو از همان ابتدا می‌باشد. این ابزار روی مدل GPT-4 اپن‌ای‌آی کار می‌کند، به همین دلیل بهترین ابزار های هوش مصنوعی به حساب می آید. و همچنین یک چت‌بات به نام Chatsonic ارائه می‌دهد تا به طور خاص شکاف‌های باقی‌مانده توسط ChatGPT را پر کند.

بهترین ویژگی‌های Writesonic

  • طرح‌های پولی Writesonic از فناوری پیشرفته GPT-4 استفاده می‌کنند
  • می‌توانید محتوا را در سراسر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با یکپارچه‌سازی توییتر و لینکداین بازتولید کنید.
  • ویژگی‌های پیشرفته شامل دستورات صوتی و تشخیص سرقت ادبی

بیشتر بخوانید: بهترین زبان های برنامه نویسی

Midjourney

Midjourney

یک ابزار تولید تصویر با قدرت هوش مصنوعی است که به افراد اجازه می‌دهد، خلاقیت خود را آزاد کنند و طیف گسترده‌ای از سبک‌های هنری را امتحان کنند. فقط چشم‌انداز خود را توصیف کنید، و ربات Discord از Midjourney بقیه کار را انجام می‌دهد. با توانایی تبدیل متن به تصویر افراد و تیم‌ها می‌توانند از بهترین ابزار برای هوش مصنوعی در ایجاد هرچیزی از طراحی وب تا کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

بهترین ویژگی‌های Midjourney

  • رابط کاربری آسان و جذاب
  • بهبود قابل توجهی در کیفیت گرافیک وب

DALL·E 2

DALL-E 2 که توسط OpenAI توسعه یافته است، یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید تصویر برای تولید تصاویر واقع‌گرایانه و خلاقانه بر اساس دستورهای متنی شماست. ویژگی‌هایی مانند Outpainting به DALL-E امکان می‌دهد تا محدوده بزرگ‌تری از تصاویر را در قالب‌های رسانه‌ای مختلف از جمله سبک‌های هنری واقع‌گرایانه، نقاشی‌های رنگ روغن و تصاویر ترسیمی پشتیبانی کند.

بهترین ویژگی‌های DALL·E 2

  • می‌تواند هنر مصنوعی سوررئال و جالب توجه‌ای ایجاد کند
  • رابط کاربری آن کاربر پسند است

محدودیت‌های DALL·E 2

  • کیفیت در هر سبک هنری یکسان نیست
  • مفاهیم پیچیده‌تر هنر مصنوعی نیاز به زمان پردازش طولانی‌تری دارند

Paradox

Paradox

پارادوکس.آی یک نرم‌افزار هوش مصنوعی برای استخدام و منابع انسانی است که وظایفی مانند غربالگری متقاضیان، زمان‌بندی مصاحبه‌ها و آموزش کارکنان جدید را در فرایند استخدام خودکار می‌کند. با دستیار هوشمند مکالمه‌ای اولیویا پارادوکس.آی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بهترین کارمندان را جذب کنند. این نرم‌افزار ویژگی‌هایی مانند یکپارچه‌سازی با برنامه‌های موبایل، غربالگری خودکار و مدیریت تجربه کاربری را ارائه می‌دهد تا بهره‌وری HR و استخدام را افزایش دهد. و این ویژگی هاست که جز بهترین ابزارهای هوش مصنوعی قرار گرفته است.

Synthesia

سینتزیا یک ابزار هوش مصنوعی قدرتمند تحت وب است که به راحتی متن ساده را در عرض چند دقیقه به ویدیوهای جذاب تبدیل می‌کند. با این برنامه خلق محتوای حقیقی شما می‌توانید به راحتی ویدیوهای حرفه‌ای برای موارد استفاده مانند توانمندسازی و بازاریابی تولید کنید که شامل گویندگی و آواتار انسانی ساخته شده با هوش مصنوعی نیز می‌باشد.

بهترین ویژگی‌های سینتزیا

  • خلق محتوای مبتنی بر متن برای تبدیل فیلم‌نامه‌های شما به ویدیوهای باکیفیت ارائه شده توسط آواتارهای هوشمند شبیه به انسان
  • گویندگی و زیرنویس‌های بسته در بیش از 120 زبان
  • ویژگی‌های ضبط صفحه نمایش راحت
  • قابلیت سفارشی‌سازی برای هماهنگ کردن ویدیو با لوگوی برند، فونت، رنگ‌ها و غیره

aiXcoder

ایکس کدر یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای انجام هر نوع وظیفه برنامه‌نویسی طراحی شده است. این ابزار از تکمیل خودکار کد و پیشنهاد قطعات کد مرتبط به برنامه‌نویسان کمک می‌کند، تا در حالی که از دانش برنامه‌نویسی درونی گسترده آن بهره می‌برند، بهره‌وری خود را افزایش دهند. ایکس کدر با درک زمینه و نحوه درخواست‌های شما توصیه‌هایی در آن واحد ارائه می‌دهد و با سایر ویرایشگرهای کد محبوب برای افزایش عملکرد یکپارچه شده است.

بهترین ویژگی‌های ایکس کدر:

  • تکمیل هوشمند کد در یک و چند سطر که می‌تواند حرکت بعدی شما را پیش‌بینی کند
  • جستجوی کد سازگار با گیت‌هاب برای یافتن خطوط خاصی از کد
  • چندین اقدام امنیتی و حفظ حریم خصوصی برای حفاظت از داده‌های شما
  • ایکس کدر چندین زبان برنامه‌نویسی رایج از جمله جاوا، پایتون، سی شارپ، سی، سی++، جاوااسکریپت، تایپ اسکریپت را پشتیبانی می‌کند.

TabNine

 بهترین ابزار های هوش مصنوعیTabNine

تب ناین از هوش مصنوعی برای ایجاد تکمیل کد هوشمند برای برنامه نویسان هنگام نوشتن کد استفاده می‌کند. این ابزار با تجزیه و تحلیل کامنت‌های زبان طبیعی شما کدهایی ایجاد می‌کند تا بتوانید با تایپ دستی کمتر بهره‌وری خود را افزایش دهید. تب ناین با ویرایشگرهای کد مختلف سازگار است و جز بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه‌دهندگان در زبان‌ها و محیط‌های برنامه‌نویسی مختلف می‌باشد.

بهترین ویژگی‌های تب ناین:

  • تکمیل و پیشنهاد کد
  • تبدیل زبان طبیعی به بلوک‌های کد

DeepBrain AI

هوش مصنوعی دیپ برین در ارائه راهکارهای تولید ویدیو تخصص دارد، و بیشتر از آواتارهای هوش مصنوعی گفتگومحور خود شناخته می‌شود. به جای استخدام مجری یا بازیگر برای تسهیل ویدیوهای آموزشی خود می‌توانید از دیپ برین برای سفارشی‌سازی یک آواتار شبیه به انسان مطابق با هویت و دستورالعمل‌های برند خود استفاده کنید.

بهترین ویژگی‌های هوش مصنوعی دیپ برین:

  • قابلیت تبدیل متن به گفتار
  • توانایی خلق ویدیوها و آواتارها از طریق توصیف متنی
  • دارای رابط کاربری راحت

SecondBrain

مغز دوم که قبلا به عنوان مجیک چت شناخته می‌شد، به شما کمک می‌کند، ربات‌های چت مشابه چت جی‌پی‌تی با دانش گسترده‌ای از کسب و کار یا محصول شما بسازید تا از تلاش‌های فروش و خدمات مشتریان شما پشتیبانی کنند. با استفاده از محتوا، صفحات وب، فایل‌ها و اسناد مختلف، می‌توانید ربات خود را برای ارائه پشتیبانی لایو به کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه می‌کنند آموزش دهید.

Textio

 بهترین ابزار های هوش مصنوعی Textio

تکستیو یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای استخدام استعداد است که بر روی تولید شرح شغل و راهنمایی بازخورد عملکرد برای حذف سوگیری از فرایند استخدام و ساختن نیروی کار متنوع‌تر متمرکز شده است.

بهترین ویژگی‌های تکستیو:

  • پیشنهادات خودکار برای بهینه‌سازی پست‌های شغلی
  • ویژگی‌هایی برای کمک به مدیران در نوشتن بازخورد عادلانه و قابل اجرا
  • گزارش‌های تفصیلی در مورد کیفیت بازخورد عملکرد سازمان‌دهی شده
  • یکپارچه‌سازی با ابزارهای متداول منابع انسانی

جمع بندی

شرکت‌هایی که از اوایل به پتانسیل هوش مصنوعی در کسب و کار خود پی برده‌اند، توانسته‌اند به پیشرفت بیشتری دست پیدا کنند. هوش مصنوعی نه تنها کسب و کار را قدرت می‌بخشد بلکه آن را در مدت زمان کوتاهی بهینه‌تر هم می‌کند. در قلب این تغییر بهترین ابزارهای هوش مصنوعی قرار دارند که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بر بهره‌وری و یافتن راه‌های بهتر برای کسب درآمد متمرکز شوند. با این حال یکی از وظایف بزرگی که شرکت‌ها بر عهده دارند، یافتن بهترین ابزار های هوش مصنوعی مناسب بر اساس نیازهای خود است.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین پلتفرم های ترید جهان

در کلان شهر شلوغ عصر دیجیتال، جایی که هر کلیک فرصت‌های مالی…

بهترین سرور های مجازی ایرانی و خارجی

یک سرور مجازی یا VPS (Virtual Private Server)، یک نوع سرور است…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

بهترین برندهای های گلس گوشی از نظر کاربران

گلس(Glass) به عنوان یک عنصر مهم در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، اهمیت بسیاری…

دیدگاهتان را بنویسید