صفحه اصلی > تکنولوژی و خانه داری و شیوه زندگی : بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی

بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی

دستگاه قهوه ساز خانگی

بهترین دستگاه قهوه‌ ساز برای منزل فقط یک ماشین نیست، چون قهوه فقط یک نوشیدنی نیست. قهوه سوخت شادی با دوستان، مهار کارهای دشوار و تقویت ایده‌های بزرگ شماست. اینکه طعم عالی‌ داشته باشد فقط یک مزیت به حساب می آید. اگر معمولاً برای رفت و آمد یا مدرسه به قهوه‌ای سریع نیاز دارید، توصیه می‌کنیم نگاهی به بهترین دستگاه‌های اسپرسو ساز بیندازید. قهوه‌های کپسولی امروزه واقعا خوب هستند، و در حالی که به اندازه قهوه‌ای که دستگاه‌های پیچیده‌تر می‌توانند درست کنند شگفت‌انگیز نیستند، ولی اگر عجله دارید، خیلی سریع‌تر هستند. در این راهنما انواع دستگاه قهوه ساز خانگی برتر را پوشش می‌دهیم. بنابراین اگر نوع خاصی از دستگاه در ذهن دارید، این مقاله به یافتن بهترین آن به شما کمک می‌کند.

دستگاه موکامستر Moccamaster KBGV

دستگاه موکامستر Moccamaster KBGV

موکامستر KBGV سلکت که در اروپا هم به این نام شناخته می‌شود، به دلایل مختلفی جایگاه برتر در دستگاه‌های قهوه‌ ساز قرار دارد. زیبایی بی‌نظیری دارد، قهوه‌ را به بهترین شکل دم می‌کند و استفاده از آن بسیار آسان است. بنابراین در حالی که قیمت آن برای علاقه‌مندان قهوه شاید قابل هضم‌تر باشد.

این دستگاه قهوه‌ ساز دست‌ساز اروپایی همان‌طور که در طول آزمایش متوجه شدیم، به دلیل عملکرد دو دکمه‌ای خود در استفاده بسیار ساده است. پرتا فیلتر آن حتی قابل برداشتن است، تا بتوان آن را روی ترازو قرار داد، و مقدار صحیح قهوه را وزن کرد. کسانی که به ظاهر زیبا ارزش می‌دهند هم نه تنها از بدنه محکم آن بلکه از طراحی زیبا و کلاسیک آن که در 21 رنگ مختلف در دسترس است، لذت خواهند برد.

فقط در نظر داشته باشید که صفحه گرم‌کننده تنها 40 دقیقه روشن می‌ماند. البته نگه داشتن قهوه روی صفحه گرم‌کننده برای ساعت‌ها باعث تلخ شدن قهوه می‌تواند شود، بنابراین این موضوع لزوما یک مشکل عمده محسوب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: کافی شاپ های اصفهان

دستگاه نسپرسو Nespresso Vertuo Next

اگر به دنبال راهی آسان برای تهیه قهوه صبح خود هستید، دستگاه نسپرسو ورتوو نکست بهترین دستگاه قهوه برای خونه شماست. بهترین دستگاه قهوه‌ ساز کپسولی تک‌نفره‌ که استفاده از آن نمی‌تواند از این آسان‌تر باشد. فقط کاپسول را داخل آن قرار دهید، و دکمه‌ای را فشار دهید، در حالی که دستگاه نسپرسو بقیه کارها را انجام می‌دهد.

در آزمایش نسپرسو ورتوو نکست قهوه‌ای نرم با فوم ضخیمی روی آن دم کرد که حتی پس از هم زدن شکر در آن نیز حفظ شد. این دستگاه می‌تواند 5 نوشیدنی با اندازه‌های مختلف درست کند و چون از کپسول استفاده می‌کند، تمیز کردن آن هم ثانیه‌ای طول نمی‌کشد.

البته کپسول‌ها می‌توانند نسبت به خرید قهوه آسیاب شده گران‌تر باشند و اگر طرفدار لاته و کاپوچینو هستید، ورتوو نکست نمی‌تواند شیر را فوم کند اما اگر به بقیه ویژگی‌های ورتوو نکست راضی هستید می‌توانید فومر شیر جداگانه‌ای از این برند خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین تمرین های بدنسازی برای لاغری

دستگاه سیج Sage The Barista Express Impress

دستگاه سیج Sage The Barista Express Impress

اگر به دنبال قهوه سریع و بی‌دردسر هستید، این دستگاه قهوه ساز خانگی قطعا برای علاقه‌مندان به این نوع قهوه است. شرکت سازنده این دستگاه وعده می‌دهد، با استفاده از مقدار کاملا مناسبی از دانه‌های آسیاب شده دمای خوب فشار آب مناسب و فوم میکرو قهوه‌ای ایده‌آل درست می­کند. نام این محصولات Sage است که در بازار با نام Breville برندینگ می‌شوند.

باریستا اکسپرس ایمپرس از 18 تا 22 گرم دانه‌های تازه آسیاب شده برای درست کردن اسپرسوهای غنی و فوم دار استفاده می‌کند که پایه‌ای ایده‌آل برای قهوه های غلیظ و کاپوچینوهای کرمی ایجاد می‌کنند. این دستگاه شبیه دستگاه‌های اسپرسو تجاری است، بنابراین کمی پیچیده‌تر از مدل‌های استاندارد معمولی است، اما این بخش مهمی از جذابیت آن به حساب می آید. درست کردن قهوه‌ای با طعم قابل قبول به روش یک باریستا حرفه‌ای زمان می‌برد، اما یک رویکرد تشریفاتی برای استفاده از این دستگاه که در آن باید به درستی قهوه کوبیده شود، و دوز مناسب را انتخاب کرد، فرایند درست کردن قهوه را تقریبا به اندازه نوشیدن آن لذت‌بخش می کند.

اگر از فرایند درست کردن قهوه لذت می‌برید، این دستگاه شما را ناامید نخواهد کرد. این دستگاه هرچیزی را که برای لذت بردن از قهوه‌ ویژه در خانه نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارد.

دستگاه برویل Breville The Barista Touch Impress

باریستا تاچ ایمپرس بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی که ارزش استفاده کردن را دارد. این دستگاه آسیاب داخلی کامپکت، کمپرسور کمکی و وزن کشی خودکار باریستا اکسپرس 2022 را با صفحه لمسی و فوم ساز خودکار شیر باریستا تاچ ترکیب کرده است، تا قابل استفاده‌ترین دستگاه قهوه‌ ساز خانگی را در دسترس قرار دهد.

این بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی است. چون برای درست کردن قهوه مناسب در دو حالت می باشد، صبح‌های شنبه که عجله دارید و تنها می‌خواهید با فشردن دکمه‌ای قهوه مورد نیازتان را دریافت کنید، و جمعه­ها که وقت و علاقه دارید تا تنظیمات دستی را امتحان کنید، و باریستای حرفه‌ای شوید. این دستگاه توانسته هر دو نقش را به خوبی ایفا کند، و در حالی که برنامه‌های خودکار آن کاملاً به اندازه آنچه با رویکرد دستی به آماده‌سازی قهوه خواهید داشت نیست، اما بسیار نزدیک آن است.

باریستا تاچ ایمپرس یک دستگاه قهوه‌ ساز اتوماتیک نسبتا ارزان است که کیفیتی مشابه بهترین دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد. برویل بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی برای اکثر مردم است.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های روان شناسی

بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی چیست؟

بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی چیست؟

اگر به دنبال دستگاه قهوه ساز خانگی هستید، چه به این دلیل که وقت بیشتری را به صورت دورکاری می‌گذرانید و می‌خواهید فنجان قهوه‌ای با کیفیت مشابه آنچه در محل کار می‌نوشید داشته باشید، و یا به این خاطر که می‌خواهید با کاهش دفعات رفتن به قهوه‌فروشی‌ها هزینه‌هایتان را پایین بیاورید، احتمالا در حال تحقیق در مورد این هستید که بهتر است کدام یک را خریداری کنید.

برای اسپرسوی واقعا شبیه به قهوه‌فروشی سرمایه‌گذاری در یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسو ساز فعلی در بازار ارزشمند است. این دستگاه‌ها اطمینان می‌دهند، که می‌توانید با تغییر حجم آب مورد استفاده برای تهیه اسپرسو یا مدت زمان فرایند تهیه و میزان فشردگی قرص قهوه آسیاب شده قهوه مناسبی را تنظیم کنید.

انتخاب بهترین دستگاه قهوه‌ ساز خانگی بستگی به نیاز شما دارد، اما دستگاه‌هایی که کاربرد آسان دارند و در عین حال امکان تنظیمات دقیق را نیز فراهم می‌کنند، گزینه‌های خوبی هستند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی برای نیازهای مختلف را معرفی کنیم. بسته به بودجه سلیقه و مهارت شما در تهیه قهوه گزینه های متفاوتی وجود دارد. اگر به دنبال راحتی استفاده هستید، دستگاه های اتوماتیک انتخاب مناسبی هستند. اما اگر علاقه مند به کنترل بیشتر فرایند و دستیابی به قهوه ای با کیفیت بالاتر هستید، دستگاه های حرفه ای تر توصیه می شود. فراموش نکنید که بهترین قهوه ساز خانگی برای شما مدلی است که بیشترین رضایت را در تهیه فنجان قهوه مطلوبتان برای شما فراهم می­کند.

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین پلتفرم های ترید جهان

در کلان شهر شلوغ عصر دیجیتال، جایی که هر کلیک فرصت‌های مالی…

بهترین برند مداد رنگی ایرانی و خارجی

استفاده از مداد رنگی خوب دارای مزایای فراوانی است. اولین دلیل، ایجاد…

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

بهترین سرور های مجازی ایرانی و خارجی

یک سرور مجازی یا VPS (Virtual Private Server)، یک نوع سرور است…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید