صفحه اصلی > شیوه زندگی و مد و زیبایی : بهترین کت و شلوار های مارک و برند ایرانی و خارجی

بهترین کت و شلوار های مارک و برند ایرانی و خارجی

بهترین کت و شلوار مارک

خواه شما کت و شلوار را در زندگی روزمره(کاری) بپوشید، یا دوست داشته باشید گاهی لباس مجلسی بپوشید، کت و شلوار همیشه یک استایلی است که می‌توانید آن را برای یک عمر بپوشید. گزینه‌های زیادی برای خرید آنلاین یا حضوری کت و شلوار وجود دارد. از خانه‌های مد سنتی گرفته تا جدیدترین برندها از کت و شلوار سفارشی گرفته تا کت و شلوار آماده دنیای کت و شلوار در اختیار شماست. ما بهترین کت و شلوار مارک و همچنین نکاتی که باید هنگام خرید کت و شلوار به آنها توجه کنید را به شما نشان می‌دهیم.

بازار کت و شلوار در ایران

بازار کت و شلوار در ایران

اگرچه بازار و تولید کت و شلوار در ایران نسبت به کشورهای اروپایی کمتر توسعه یافته است، اما در سال‌های اخیر برندهای ایرانی مطرحی از جمله ژراد، هاکوپیان، ایکت و ایران پوشاک ظهور کرده‌اند. این برندها معمولا کیفیت بالایی دارند، و بر اساس ترجیحات و نیازهای ایرانی تولید می‌شوند.

تولیدکنندگان داخلی بخشی از بازار کت و شلوار ایران را تأمین می‌کنند. بخش باقی‌مانده نیز توسط کت و شلوارهای وارداتی پوشش داده می‌شود که عمدتاً در ترکیه و ایتالیا تولید می‌شوند. منابع منتشرشده ادعا می‌کنند سالانه حدود 3 میلیون دست کت و شلوار در ایران مصرف می‌شود. حداکثر تولید بنگاه‌های داخلی در حال حاضر 500 هزار دست است، در حالی که 5/2 میلیون دست نیز وارداتی است. تنها طبقات مرفه و متوسط جامعه می‌توانند بهترین کت و شلوار مارک را بخرند چرا که این‌ها نسبت به محصولات داخلی گران‌تر هستند.

بخش قابل توجهی از نیروی کار در ایران حدود 5/2 میلیون نفر در نهادهای وابسته به دولت مشغول به کارند که اکثرا کت و شلوار می‌پوشند. علاوه بر این پوشش مناسب در مشاغل خصوصی مانند بانک‌ها نیز کت و شلوار است.

بیشتر بخوانید: بهترین مهارت های فردی

برند امپوریو آرمانی

وقتی به کت و شلوار مردانه باکیفیت و کلاسیک فکر می‌کنید، آرمانی بدون شک یکی از اولین برندهایی است که به ذهن می‌رسد. این برند مد لوکس ایتالیایی که توسط جورجو آرمانی در سال ۱۹۷۵ تأسیس شده است. آنها کاملا مناسب کدهای پوشش رسمی در محل کار غذاخوری‌های مجلل یا لباس مناسب برای مجالس عروسی هستند. با مواد اولیه باکیفیت دوخت عالی ایتالیایی و احساس توصیف‌ناپذیر پوشیدن یک آرمانی به عنوان بهترین کت و شلوار برند خارجی به زیبایی بدرخشید. این تجربه پوشیدن کت و شلوار با قیمت بالایی است، اما با مراقبت صحیح سال‌ها از آن بهره‌مند خواهید شد.

برند ال سی من

برند ال سی من

برادران الیاسی به عنوان بنیان‌گذاران برند ال سی من فعالیت خود را در زمینه واردات لباس از انگلستان، ایتالیا، آلمان و ترکیه در سال ۱۳۵۵ به اقتضای حرفه پدری آغاز کردند. پس از چند سال و بر اساس تعاملات ایجاد شده با تولیدکنندگان لباس ترکیه فرصت مشارکت با یکی از کارخانه‌های معتبر این کشور فراهم شد.

تولید برند ال سی من در ترکیه آغاز گردید. با توسعه بازار و افزایش تقاضا تصمیم گرفتند، واحد تولیدی در شهرک صنعتی پرند در استان تهران تأسیس کنند. ال سی من به عنوان یکی از برندهای مد لوکس در ایران لباس‌های مجلسی مردانه اعم از پیراهن، تی شرت، کت و شلوار، کراوات و کفش ارائه می‌دهد.

در سال‌های اخیر برندهای فانتزی مد بسیاری در ایران تاسیس یا توسعه یافتند که برندهای نامبرده تنها چند نمونه از آنها بودند. در ادامه بهترین کت و شلوار برند ایرانی فهرست شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 6 مورد از بهترین کتاب های روان شناسی

برند لافم روژه

لافم روژه یک برند پوشاک ایرانی متمرکز بر مد پایدار است که به عوامل اجتماعی محیط زیستی و اقتصادی آن توجه دارد. این برند لباس‌های وگن و دوستدار محیط زیست برای خانم‌ها طراحی می‌کند. روژان هوشیار طراح و بنیان‌گذار ایرانی این برند است. او الهامات خود را از داستان‌ها، آداب و رسوم، فرهنگ، زمین‌شناسی و سنت‌های ایرانی می‌گیرد، و فرایند طراحی را در ونکوور کامل می‌کند. لافم روژه قصد دارد، مشتریان خود را به انتخاب‌های آگاهانه‌تر در مد تشویق کند. این برند مد و پوشاک ایرانی و خاورمیانه‌ای را با عناصر و مواد مدرن و پایدار ترکیب می‌کند.

برند هوگو باس

احتمالا هنگامی که صحبت از بهترین کت و شلوار مارک می‌شود، نام برند باس در کنار آرمانی مطرح می‌گردد. این خانه مد آلمانی که تقریبا یک قرن سابقه دارد، برای ظرافت خود شناخته شده و در رده قیمت‌های سفارشی و گران قرار دارد. شما باید بتوانید در برند هوگو آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کنید، زیرا آنها کت و شلوارهایی برای هر مناسبت و در همه سبک‌ها ارائه می‌دهند. با مفهوم ترکیب و تطبیق آنها می‌توانید شلوارها و جلیقه‌های مختلف را به طور کامل ترکیب کنید، و حتی با مجموعه سفارشی آنها کت و شلوار خود را طراحی نمایید. برند باس اخیرا “کت و شلوار آینده” خود را با مجموعه کت و شلوارهای بافته شده از پشم و پنبه برای سبک زندگی ۲۴/۷ کت و شلوار راه اندازی کرده است.

برند گراد

برند گراد     

گراد همیشه سعی کرده است بهترین کیفیت و جذاب‌ترین مدل‌های دنیا را بومی‌سازی کند، تا مناسب سلیقه هر فرد باشد. گراد در واقع یکی از بهترین کت و شلوار مارک در ایران است که کت و شلوارهایی متناسب با سلیقه هر فرد طراحی کرده است.

گراد ادعا می‌کند کت و شلوارهای آن برای 95٪ افرادی که در گروه سایزبندی 9 گانه آن جای می‌گیرند، مناسب است. پس اگر چاق یا لاغر هستید، برای تهیه کت و شلوار مناسب نگران نباشید، زیرا می‌توانید به راحتی از کت و شلوارهای پیش‌دوخته این برند با برش استاندارد استفاده کنید.

برند بریونی

اگر بالاترین استانداردهای کیفیت و بودجه کافی در اختیار دارید، باید خرید کت و شلوار بریونی را در نظر بگیرید. این خانه مد ایتالیایی از بهترین پارچه‌ها استفاده می‌کند، و هر قطعه به طور حرفه‌ای توسط خیاط‌های داخلی آنها دوخته می‌شود. آنها کت و شلوارهای آماده را با قیمت چند هزار دلار و کت و شلوارهای سفارشی بدون محدودیت قیمت بسته به گزینه‌های سفارش ارائه می‌دهند که تولید آن‌ها 6 تا 8 هفته طول می‌کشد. به راستی این کت و شلوارها از نوع تجملاتی هستند، اما برای یک عمر دوام می‌آورند.

برند زاگرس

گروه صنعتی زاگرس پوش با سابقه بیش از یک دهه فعالیت پویا و مستمر واحدی صنعتی نوآور در زمینه پوشاک مردانه و زنانه است. فروشگاه‌های زاگرس از سال 1391 برای رفاه حال مشتریان و داشتن خریدی مناسب در حال فعالیت هستند.

به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به مشتریان ارجمند خود این مجموعه فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی نموده و امکان خرید غیرحضوری را فراهم آورده است. انواع لباس از جمله انواع پیراهن انواع کت و شلوار انواع پالتوی تکی تی شرت، وست، کت اسپرت، کاپشن بارانی، ژاکت و…، کفش و اکسسوری‌های دیگر نیز ارائه می‌دهد.

برند هاکوپیان

برند هاکوپیان

اکنون با نیم قرن تجربه هاکوپیان دیگر صرفا عرضه کننده یک محصول نیست، بلکه نماد یک برند ایرانی معتبر و شناخته شده است. چرا که معتقد است ایرانیان سالیان درازی از مدگراترین مردمان جهان به‌شمار می‌روند، و او همواره سعی کرده در طراحی‌هایش سلیقه‌های گوناگون آنان را مدنظر قرار دهد. و از این لحاظ به عنوان بهترین کت و شلوار مارک ایرانی به حساب می‌آید.

هاکوپیان سال‌هاست به ایجاد زیبایی در طراحی و تولید می‌اندیشد، چرا که خریداران امروزی خواهان سفارشی‌سازی هنری محصولات هستند. علاوه بر جنبه هنری از کیفیت نیز غافل نمانده است. هاکوپیان در تولید لباس‌ها از الیاف طبیعی استفاده می‌کند.

جمع بندی

در دنیای امروز گزینه‌های متنوعی برای خرید بهترین کت و شلوار مارک وجود دارد. هم برندهای خارجی معتبر و هم تولیدکنندگان داخلی محصولات با کیفیتی در این زمینه عرضه می‌کنند. در انتخاب بهترین کت و شلوار عواملی همچون کیفیت مواد اولیه دقت در برش و دوخت طراحی زیبا و متناسب با سلیقه فرد و همچنین به ارزش ‌برند و قیمت محصول باید توجه کرد

برچسب ها :
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین برند مداد رنگی ایرانی و خارجی

استفاده از مداد رنگی خوب دارای مزایای فراوانی است. اولین دلیل، ایجاد…

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی و خارجی

ضدآفتاب یکی از محصولات ضروری برای مراقبت از پوست در برابر آفتاب…

بهترین برندهای روغن کنجد

روغن کنجد یک منبع غنی از اسیدهای چرب امگا-6 و امگا-9، ویتامین…

۷ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید